לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
בתאל חוסלקר

בתאל חוסלקר

בתאל חוסלקר

עובדת סוציאלית קלינית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 36383

שמי בתאל חוסלקר, אני עו"ס MSW, מנחה ויועצת למיניות בריאה. אני מטפלת רגשית בנשים וגברים בתל אביב, סביב נושאים רבים ביניהם חיפושי זוגיות, מיניות, טראומה, התמכרויות, בריאות הנפש, פגיעות מיניות, חרדות, מצבי משבר שונים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל בתאל חוסלקר

אודות בתאל חוסלקר

שמי בתאל חוסלקר, אני עו"ס MSW, מנחה ויועצת למיניות בריאה. אני מטפלת רגשית בנשים וגברים בתל אביב, סביב נושאים רבים ביניהם חיפושי זוגיות, מיניות, טראומה, התמכרויות, בריאות הנפש, פגיעות מיניות, חרדות, מצבי משבר שונים ועוד.

אני בעלת תואר ראשון ושני בעבודה סוציאלית,  בנוסף עשיתי תואר ראשון בפסיכולוגיה (מסלול מד"ה).
למדתי הנחייה למיניות בריאה במשך שנתיים, וגם השתתפתי בקורס בו הוכשרתי כיועצת מינית.
בנוסף לתארים ולהכשרות בהם השתתפתי,
רכשתי כלים והשתתפתי בקורסים מעולם ה- CBT, ואני משלבת בעבודתי גישות שונות ביניהן הגישה ההתייחסותית והגישה הפסיכודינמית.

הנסיון הטיפולי שלי:
• אני חלק מהצוות של "הקליניקה בשינקין", בו אני מטפלת בנשים וגברים המתמודדים עם קשיים רגשיים או נפשיים, חיפוש אחר זוגיות, עיבוד טראומות שונות, קשיים בתחום המיני- חברתי ועוד.
• אני עובדת כמטפלת רגשית ביחידה לפגיעות מיניות בבת ים. במסגרת התפקיד אני מבצעת מפגשי אינטייק ראשוניים, ובנוסף טיפולים פרטניים רגשיים אחת לשבוע לא.נשים כאשר הנושא של עיבוד הטראומה היא מיקוד הטיפול.
• אני עובדת ב"מכון ארגמן" בתל אביב כמטפלת רגשית, מנחת קבוצות וסדנאות. העבודה הטיפולית במכון הינה סביב נושאים של זוגיות, מיניות, חינוך מיני- חברתי, התמודדות מול מצבי משבר שונים, טיפול לא.נשים המאובחנים על הרצף האוטיסטי, מוגבלויות, צרכים מיוחדים, אבחנה נפשית ועוד.
• בעבר השתייכתי ל"מרכז מאור", בו עסקתי בעבודה טיפולית פרטנית עם אנשים אשר מתמודדים עם התמכרות ובנוסף מתמודדים עם אבחנה נפשית.
• בנוסף עבדתי במשך שנים במסגרות שיקום לבריאות הנפש, בתפקיד של מתאמת שיקום במסגרות דיור וגם במסגרות חברתיות ותעסוקתיות. ליוויתי באופן פרטני וקבוצתי משתקמים ומשתקמות, כל אחד בתהליך האישי שלו, אותו בנינו ביחד.
• במסגרת הכשרתי כעובדת סוציאלית, טיפלתי בא.נשים אשר התמודדו עם תהליכי פרידה, גירושין וחד הוריות. התהליך היה באופן פרטני, ואף בתהליך טיפולי קבוצתי.

אני מאמינה שטיפול הינו מסע משותף, בו ניתן לחקור, לגלות, ולהעמיק יותר על עצמנו. אני רואה חשיבות גדולה ביצירת קשר חיובי ונעים עם כל אחד ואחת אשר מעוניינים לקחת חלק בתהליך הזה. כל אדם ואישה אשר בוחרים להכנס למסע הזה, עושים את דרכם באופן המיוחד, ונותנים לי את הזכות לקחת חלק, ולטפל בהם.

מקבלת בקליניקה במרכז תל אביב, ניתן לפנות אליי בטלפון 054-6330905

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של בתאל חוסלקר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי בתאל חוסלקר ובאחריותו/ה.