לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יופיה אהרון

יופיה אהרון

יופיה אהרון

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-123397

פסיכולוגית חינוכית מומחית. פוגשת אנשים בגובה העיניים ומתוך חיבור ללב. מקבלת ברמת גן ואונליין (זום). בעלת ניסיון של כ 15 שנים בטיפול. מטפלת בתפיסה הוליסטית המבוססת על ההבנה כי אנו כבני אדם בנויים מרבדים שונים: גוף, נפש... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל יופיה אהרון

אודות יופיה אהרון

פסיכולוגית חינוכית מומחית. פוגשת אנשים בגובה העיניים ומתוך חיבור ללב.

מקבלת ברמת גן ואונליין (זום). בעלת ניסיון של כ 15 שנים בטיפול. מטפלת בתפיסה הוליסטית המבוססת על ההבנה כי אנו כבני אדם בנויים מרבדים שונים: גוף, נפש ורוח.

התחלתי את דרכי במערכות חינוך בטיפול והדרכה לילדים, להורים וצוותי חינוך וכמו גם העברת סדנאות.

כיום מטפלת בעיקר במבוגרים ותומכת בהם ביצירת שינוי ואיזון בחייהם מתוך מפגש עם ילדיהם הפנימיים ועם כאב שהוא אבן דרך ושער לצמיחה וגדילה. 

בין התחומים שאני מלווה: חרדה, דיכאון, תקיעות, בטחון עצמי ירוד, טראומה ומשברי חיים שונים (גירושין, אובדן ועוד).

משלבת כלים וגישות מעולמות הפסיכולוגיה והרוח. 

בעולם הפסיכולוגיה משלבת גישות טיפוליות ממזרח וממערב כגון: מיינדפולנס (מדיטציה ועוד), פסיכולוגיה בודהיסטית, גישה דינמית, קיומית, התנהגותית קוגנטיבית (cbt) ועוד.

בעולם הרוח משלבת במידת הצורך ובהתאם לעמדת המטופל כלים מתחום הגוף- נפש, כלים תודעתיים ואנרגטיים כגון פרחי באך, ריברסינג, תרפיית מימדים, טיפול אנרגטי ועוד. מתוך הבנה כי ניתן לרתום את התודעה וחכמת הגוף, כאפיק תומך ומסייע לשינוי ולריפוי. 

מוזמנים להיכנס לאתר שלי ולהתרשם ואם מרגישים את הקריאה הפנימית ליצור קשר ונצא למסע יחדיו. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יופיה אהרון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יופיה אהרון ובאחריותו/ה.