לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יופיה אהרון

יופיה אהרון

יופיה אהרון

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-123397

אודות יופיה אהרון בקצרה:

פסיכולוגית חינוכית מומחית. מקבלת בקליניקה בחולון וברמת גן. בעלת ניסיון של כ 10 בטיפול והדרכה לילדים והורים, כמו כן צוותי חינוך. מנחת סדנאות להורים וילדים, לצוותי חינוך. במהלך עבודתי טיפלתי בקשת רחבה של סוגיות מהגיל...

פניה אל יופיה אהרון

אודות יופיה אהרון

פסיכולוגית חינוכית מומחית. מקבלת בקליניקה בחולון וברמת גן. בעלת ניסיון של כ 10 בטיפול והדרכה לילדים והורים, כמו כן צוותי חינוך. מנחת סדנאות להורים וילדים, לצוותי חינוך. במהלך עבודתי טיפלתי בקשת רחבה של סוגיות מהגיל הרך ועד הבגרות כולל. 

בין התחומים שאני מלווה: קשיי גמילה (הרטבה/ הצטאות) והפרעות התפתחותיות, יחסי הורים וילדים, קשיי התנהגות וויסות רגשי, חרדה, הפרעות קשב וריכוז, קשיים בהתארגנות, קשיים במיומנויות חברתיות, התמודדות עם משברי חיים כגון גירושין ועוד. 

בעבודתי במערכות החינוכיות ובחדר הטיפולים אני משלבת כלים מתחום המיינדפולנס, אשר מסייעים בנוכחות מלאה ברגע הזה ללא שיפוטיות ומפתחים בין היתר את מיומנויות הקשב והריכוז, ויסות רגשי, חוסן נפשי, כמו כן מסייעים בהפחתת חרדה ומחשבות שליליות. 

גישתי הטיפולית היא הוליסטית. במידת הצורך ובהתאם לעמדת המטופל משלבת גם כלים מתחום הגוף- נפש, כגון פרחי באך ועוד. מתוך הבנה כי ניתן לרתום את חכמת הגוף, כאפיק תומך ומסייע לשינוי ולריפוי. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יופיה אהרון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יופיה אהרון ובאחריותו/ה.