לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אלינור אמסלם- דוידוביץ'

אלינור אמסלם- דוידוביץ'

אלינור אמסלם- דוידוביץ'

פסיכולוגית שיקומית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-138309

אודות אלינור אמסלם- דוידוביץ' בקצרה:

אלינור אמסלם-דוידוביץ', פסיכולוגית בהתמחות שיקומית. בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בפסיכולוגיה שיקומית, מטעם המכללה האקדמית תל אביב יפו.  אני עובדת במחלקה לשיקום נוירולוגי שבבית החולים "שיבא",...

פניה אל אלינור אמסלם- דוידוביץ'

אודות אלינור אמסלם- דוידוביץ'

אלינור אמסלם-דוידוביץ', פסיכולוגית בהתמחות שיקומית. בעלת תואר ראשון במדעי ההתנהגות ותואר שני בפסיכולוגיה שיקומית, מטעם המכללה האקדמית תל אביב יפו. 

אני עובדת במחלקה לשיקום נוירולוגי שבבית החולים "שיבא", שם אני עוסקת בליווי של מטופלים ובני משפחתם, סביב תהליכים של התמודדות עם מגבלות פיזיות מולדות ונרכשות. במסגרת זו, ליוויתי מטופלים רבים, סביב תהליכים של עיבוד אובדנים ואבל, התמודדות והסתגלות למצבי משבר, חרדה, דיכאון, פרידות, שינויים בקריירה, התמודדות עם כאבים כרוניים, התמודדות עם פוסט טראומנ ועוד. 

בנוסף, אני עוסקת באבחון נוירופסיכולוגי, שמטרתו למפות לקויות קוגניטיביות ולגבש בהמשך לכך המלצות לטיפול מותאם. 

 טיפול מבחינתי, הוא מפגש של שתי נפשות היוצאות למסע משותף, הדורש אומץ להחשף, להקשיב ולגעת בתכנים רגישים ומשמעותיים. אני מקפידה על התכווננות עמוקה ומדויקת למטופליי ומתאימה את מטרות הטיפול והגישה הטיפולית, עבור האדם הייחודי שנמצא מולי. אני מטפלת בגישה פסיכו-דינמית ומשלבת בהתאם לצורך כלים התנהגותיים, מעולם הCBT וACT. כמו כן, אני בעלת הכשרה ייחודית לטיפול בפוסט טראומה, בגישת Prolonged Exposure.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אלינור אמסלם- דוידוביץ', ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אלינור אמסלם- דוידוביץ' ובאחריותו/ה.