לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מרים פריץ עמי-עד

מרים פריץ עמי-עד

מרים פריץ עמי-עד

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-8215

אודות מרים פריץ עמי-עד בקצרה:

Miriam Fritz Ami-Ad פסיכולוגית קלינית וחינוכית מומחית. שפות טיפול: עברית, גרמנית ואנגלית. עובדת באזור רמת גן ותל אביב. מטפלת ב:דיכאון והפרעות במצב רוח, חרדה, הפרעות התנהגות (ילדים), קשיים במיומנויות חברתיות או...

פניה אל מרים פריץ עמי-עד

אודות מרים פריץ עמי-עד

Miriam Fritz Ami-Ad

פסיכולוגית קלינית וחינוכית מומחית.

שפות טיפול: עברית, גרמנית ואנגלית.

עובדת באזור רמת גן ותל אביב.

מטפלת ב:דיכאון והפרעות במצב רוח, חרדה, הפרעות התנהגות (ילדים), קשיים במיומנויות חברתיות או ביצירת קשרים זוגיים, משברי חיים (אובדן, הגירה, גירושין, מעבר להורות, מעבר בית ספר), יחסי הורים-ילדים, קשיים התפתחותיים, הפרעות קשב וריכוז.

אני עובדת בגישה פסיכו-דינאמית הרואה את הקשר והשיח בין המטפל למטופל כאמצעי המשמש את המטופל/ת להגיע לשינוי בחוויתו/ה ובהתנהלותו/ה בתוך חייו/ה. אני רואה כחלק חשוב מתפקידי לברר את סיבות ונסיבות הפניה ולבחור עם המטופל/ת מוקד טיפולי עליו עובדים יחדיו. בהתאם לצורך, אני משלבת בטיפול גם כלים ממוקדים הן מעולם הטיפול ההתנהגותי-קוגניטיבי, והן מגישות אסטרטגיות ומעבודה המשלבת מודעות גופנית כמו מיינדפולנס.

בעבודה עם ילדים, אני רואה את העבודה המשותפת עם ההורים כמשמעותית ומרכזית בתהליך הטיפול הן עבור הילד והן עבור ההורים והמשפחה כולה. לכן, בהתאם לצורך ולמוקד הטיפול, אבחר לפגוש את הילד לבדו במקביל להדרכת הורים או בפגישות דיאדיות (פגישות הורה-ילד). כמו כן, כבעלת נסיון בגישת הסמכות החדשה על פי חיים עומר, לעיתים אתמקד בייעוץ הורי ללא פגישות טיפול עם הילד. ההחלטה לגבי אופן העבודה עם משפחה נקבעת לאחר שיחת היכרות ראשונית עם ההורים ואיסוף מידע נוסף על פי צורך.

.Klinische und schulpädagogische Psychologin

Bietet psychologische Beratung und Therapie für Erwachsene, Familien, Eltern und Kinder.

In Deutsch, Englisch und Hebräisch.

Ramat Gan, IL   Tel: 054-7891190

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מרים פריץ עמי-עד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מרים פריץ עמי-עד ובאחריותו/ה.