לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נעמה גורן-פלג

נעמה גורן-פלג

נעמה גורן-פלג

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-117795

אודות נעמה גורן-פלג בקצרה:

פסיכולוגית במרכז לבריאות הנפש "אברבנאל".  מטפלת בקליניקה פרטית ביבנה ובבאר שבע.  מטפלת בעברית ובאנגלית בגישה דינמית, בגישה קוגניטיבית - התנהגותית (CBT) ובשילוב בין השתיים, בהתאם לקשיים איתם מתמודד...

פניה אל נעמה גורן-פלג

נעמה גורן-פלג השיבה ל 0% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות נעמה גורן-פלג

פסיכולוגית במרכז לבריאות הנפש "אברבנאל". 
מטפלת בקליניקה פרטית ביבנה ובבאר שבע. 

מטפלת בעברית ובאנגלית בגישה דינמית, בגישה קוגניטיבית - התנהגותית (CBT) ובשילוב בין השתיים, בהתאם לקשיים איתם מתמודד הפונה ולמטרת הטיפול. בהתאם לרצון הפונה ולאופי הקשיים, הטיפול יכול להיות ארוך או קצר טווח.

עובדת עם מתבגרים ומבוגרים המתמודדים עם מגוון קשיים, משברים ומצבי חיים, בהם דכאון, טראומה, קשיים בזוגיות, אובדן ואבל, התמודדות עם מחלה, חרדה והפרעת פאניקה, קשיים ביצירת אינטימיות, התקפי זעם, קשיים במיומנויות חברתיות, סוגיות הנוגעות לזהות, קשיים בויסות רגשי ופגיעה בערך העצמי.  

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נעמה גורן-פלג, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נעמה גורן-פלג ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת נעמה גורן-פלג

נעמה גורן-פלג
מחשבות בעקבות יום העיון על מודל ה-IFS, שפותח על-ידי ד"ר ריצ'ארד שוורץ בהתבסס על החשיבה המערכתית ומשמש בטיפולים פרטניים, זוגיים ומשפחתיים.
כתבות שטח | 26/3/2011 | 16,274
נעמה גורן
מה עושים אם ביום גשום במיוחד מגיעה מטופלת לטיפול כשבגדיה ספוגים מים? מוותרים על הפגישה? מקיימים את הפגישה כשהיא רטובה ודנים בתחושת אומללותה?...
כתבות שטח | 12/3/2011 | 27,224