לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
זיו לוין

זיו לוין

זיו לוין

עובד סוציאלי קליני

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 46097

טיפול נפשי במבוגרים (גילאי 18 ומעלה) המתמודדים עם מצבי לחץ, קושי רגשי, ודילמות חיים כגון: הפרעות חרדה ודיכאון, בדידות, חיפוש משמעות, התמודדות עם שינויים, זהות מינית, זהות מקצועית, פרידות, יחסים, רילוקיישן, תקופות מעבר... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל זיו לוין

אודות זיו לוין

טיפול נפשי במבוגרים (גילאי 18 ומעלה) המתמודדים עם מצבי לחץ, קושי רגשי, ודילמות חיים כגון: הפרעות חרדה ודיכאון, בדידות, חיפוש משמעות, התמודדות עם שינויים, זהות מינית, זהות מקצועית, פרידות, יחסים, רילוקיישן, תקופות מעבר משבר וצמיחה.

אני מאמין בחשיבות של מרחב בטוח ובלתי שיפוטי, שמאפשר ביטוי אותנטי והיכרות עם העצמי: חולשות לצד כוחות, עבר לצד עתיד, נוכחות (being) לצד עשייה (doing).

הכשרתי כוללת תואר שני בעבודה סוציאלית קלינית (MSW) ותעודה בהנחיית קבוצות. כיום אני מטפל במרכז לבריאות הנפש ע"ש יהודה אברבנאל, וגם בקליניקה במרכז תל אביב.

ניתן ליצור איתי קשר במספר 055-5510-431 או במייל Ziv.Levin.MSW@gmail.com על מנת לבדוק התאמה ולקבוע פגישה.


מה זה טיפול? מה עושים בטיפול?

נכתב בלשון זכר אך נכון לכל המגדרים:

בטיפול דינמי המטופל הוא זה שמוביל את הפגישה, בקצב שלו, ולעבר היעדים אותם הוא בוחר בעצמו. תפקידי כמטפל הוא לתמוך בתהליך של המטופל, מתוך עמדה של הקשבה אמפתית, של סקרנות, ושל תשומת לב. מהצד השני, תפקידו של המטופל הוא להביא את עצמו. כמו שהוא בכל רגע נתון. כי כל אדם הוא עולם ומלואו.


ואז, בתוך המרחב של חדר הטיפול

יש הזדמנות לקחת פסק זמן מהרעש שבחוץ...

לנשום עמוק...

לארגן את המחשבות...

להתחבר לרגשות...

ולהתבונן על החיים מזוויות נוספות.
 


נשתמע, זיו
 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של זיו לוין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי זיו לוין ובאחריותו/ה.