לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אלסה ליפצ'ק יעקבסון

אלסה ליפצ'ק יעקבסון

אלסה ליפצ'ק יעקבסון

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-3194

אודות אלסה ליפצ'ק יעקבסון בקצרה:

שמי אלסה ליפצ'יק יעקובסון ואני מומחית לפסיכולוגיה קלינית של הילד והמתגבר, מומחית לפסיכולוגיה קלינית של המבוגר ובעלת ניסיון רב בפסיכותרפיה. שנים של עשייה ולמידה הובילו אותי לכאן, מצוידת בכלים להטיב בעזרה...

פניה אל אלסה ליפצ'ק יעקבסון

אלסה ליפצ'ק יעקבסון עוסקת בטיפול במשחק וטיפול דיאלקטי התנהגותי (DBT).

דוברת עברית.

אודות אלסה ליפצ'ק יעקבסון

שמי אלסה ליפצ'יק יעקובסון ואני מומחית לפסיכולוגיה קלינית של הילד והמתגבר, מומחית לפסיכולוגיה קלינית של המבוגר ובעלת ניסיון רב בפסיכותרפיה. שנים של עשייה ולמידה הובילו אותי לכאן, מצוידת בכלים להטיב בעזרה לזולת.

אני משלבת בעבודתי ההתערבויות מגישות מודרניות מקובלות, כגון: CBT ,MBCT ,DBT ,EMDR, טיפול במשחק, טיפול דיאדי, טיפול קצר מועד, ייעוץ, מתן חוות דעת, אבחון קוגנטיבי ורגשי ועוד
כל זאת תוך ראייה כוללנית, חתירה למצוינותהתאמת הגישה הטיפולית הנכונה ביותר ומתן יחס אישי וטיפול מסור לרווחת מטופליי. בראש מעיניי – להשיג הטבה במצבו של הפונה בעזרת עבודה משותפת המתבססת על אמון ורצון לשינוי.

מטרתי היא לאפשר לכל אחד לקבל טיפול פסיכולוגי ולממש את זכותו לעזרה נאותה. לשם כך, ישנה אפשרות לקבל ייעוץ, תמיכה והדרכה קצרה בין הפגישות מצוות המכון, לרבות דרך המייל, כתוספת לפגישות הטיפולית עצמן ולא כתחליף. בכל מקרה שהואחיסיון הטיפול מובטח לחלוטין.

רקע אקדמי

בשנת 1988 סיימתי בהצטיינות תואר שני בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת בואנוס-איירס, ארגנטינה. לאחר עלייתי ארצה ב-1989 השלמתי השכלה במגמה קלינית – ראשית במסגרת הפקולטה למדעי הרוח בירושלים, ומאוחר יותר במסגרת לימודי המשך בפסיכותרפיה באוניברסיטת תל-אביב. מאז 1994 אני בעלת תואר מומחה לפסיכולוגיה קלינית ומאז שנת 2000 בעלת הסמכה כמגשרת.

רקע מקצועי

עבדתי במשך 12 שנים במחלקות אשפוז שונות בבית חולים פסיכיאטרי, תחילה כמתמחה ובהמשך כמומחה, וגם כ-10 שנים בתחום הפסיכולוגיה החינוכית. בשנת 2007 זכיתי בפרס הצטיינות על פעילותי בתחום בריאות הנפש. החל משנת 2006 אני מנהלת מכון פסיכולוגי פרטי וציבורי יחד.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אלסה ליפצ'ק יעקבסון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אלסה ליפצ'ק יעקבסון ובאחריותו/ה.