לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דנה שינדל - פיין

דנה שינדל - פיין

דנה שינדל - פיין

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-6019

אודות דנה שינדל - פיין בקצרה:

אני פסיכולוגית קלינית מומחית משנת 2004 וכן מוסמכת כמדריכה בפסיכותרפיה ופסיכודיאגנוסטיקה. אני מרבה לעבוד עם נשים וגברים במגוון רחב של מקרים, באוריינטציה דינמית. מטפלת במצבי משבר פרטניים וזוגיים סביב מעגל...

פניה אל דנה שינדל - פיין

אודות דנה שינדל - פיין

אני פסיכולוגית קלינית מומחית משנת 2004 וכן מוסמכת כמדריכה בפסיכותרפיה ופסיכודיאגנוסטיקה.

אני מרבה לעבוד עם נשים וגברים במגוון רחב של מקרים, באוריינטציה דינמית. מטפלת במצבי משבר פרטניים וזוגיים סביב מעגל הפיריון, כגון: התלבטות בנוגע להריון, התמודדות עם טיפולי פוריות, פחד מהריון ולידה, דכאון לאחר לידה ואובדני הריון.

כמו-כן, אני מרבה לטפל בזוגות הנמצאים בצמתים שונות - ספיקות לגבי נישואין, קונפליקטים סביב הורות, התמודדות עם פרידות ועוד.

מטרת הטיפול היא חיזוק ובניית משאבי ההתמודדות עם מצבי משבר, הבנת השאיפות והצרכים האישיים, והעצמת המטופל/ת בדרך למימוש עצמי במישורים השונים בחייו/ה. 

גיי פרנדלי, מטפלת בעברית ובאנגלית.

השכלה אקדמאית והכשרה

M.A. בפסיכולוגיה קלינית-שיקומית מאוניברסיטת בר-אילן, התמחות קלינית בתחנה לבריאות הנפש ראשל"צ וכן במחלקת-יום, ביה"ח איכילוב.

ניסיון מקצועי

1998-2003 התמחות קלינית, בפסיכולוגיה קלינית בתחנה לבריאות הנפש ראשל"צ, וביה"ח איכילוב

2004-2019 פסיכולוגית קלינית מומחית במרכז בריאות האשה וביחידה לטיפול משפחתי במרפאה הפסיכיאטרית, ביה"ח איכילוב; קליניקה פרטית בת"א

2017-2019 פסיכולוגית קלינית מדריכה, מרפאה פסיכיאטרית ביה"ח איכילוב

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דנה שינדל - פיין, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דנה שינדל - פיין ובאחריותו/ה.