לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הילה סופר

הילה סופר

הילה סופר

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-2788

הילה סופר - טיפול באמנות בילדים ונוער בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד. בוגרת מסלול ההכשרה למטפלים בהבעה ויצירה בהתמחות אמנות חזותית מטעם אוניברסיטת חיפה. חברה בארגון י.ה.ת. כיום בעלת קליניקה פרטית לטיפול... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל הילה סופר

אודות הילה סופר

הילה סופר - טיפול באמנות בילדים ונוער

בעלת תואר ראשון בחינוך מיוחד.
בוגרת מסלול ההכשרה למטפלים בהבעה ויצירה בהתמחות אמנות חזותית מטעם אוניברסיטת חיפה.
חברה בארגון י.ה.ת.


כיום בעלת קליניקה פרטית לטיפול באמנות בפרדס חנה,  ומנהלת הוסטל לנפגעי נפש בוגרים של עמותת "אנוש". מזה 12 שנים מתרגלת לעומק מדיטציה ממסורות שונות, ולומדת טכניקות טיפול המתייחסות להווייתו הכוללת של האדם – נפש, גוף ותודעה.

במהלך שנים אלו טפלתי באוכלוסיות שונות ומגוונות, ליוויתי הורים בהתמודדויותיהם המשפחתיות, הדרכתי צוותים במערכת החינוך ובמערכת בריאות הנפש. שנים אלו גיבשו את גישתי לטיפול הן במצבי דחק והתמודדויות עם משברים והן במצבים בהם מבקש האדם להסיר מכשולים בדרכו לחיים מספקים ומשמעותיים יותר.

את דרכי המקצועית מלווה שאיפה להבנה מעמיקה ומקיפה של האדם היושב מולי, ואמונה כי בנפשו טמונה חכמה עמוקה אשר לרב יודעת מהם צרכיה על מנת לרפא את כאביה ולהטיב את מציאותה. אני סבורה כי בתהליך טיפולי על המטפל לזהות ולהכיר בכוחותיו של המטופל, ולראות בהם את המשאב העיקרי לעבודה, תוך בניית תפיסה חיובית, אשר תאפשר למטופל להוביל את חייו בערוצים בריאים בתום המסע המשותף שלנו.

בהצלחה,

הילה

www.hilasofer.com
hilasofer@gmail.com
052-4592228

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של הילה סופר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי הילה סופר ובאחריותו/ה.