לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נדיה רוזנקוביץ'

נדיה רוזנקוביץ'

נדיה רוזנקוביץ'

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-89568

אודות נדיה רוזנקוביץ' בקצרה:

מי אני: אני פסיכולוגית קלינית מדריכה, מומחית בטיפול במבוגרים, ילדים, נוער, ובהדרכות הורים. בנוסף לעבודתי בקליניקה הפרטית שלי ברמת גן, אני עובדת בקליניקה של בית הספר לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי בהרצליה,...

פניה אל נדיה רוזנקוביץ'

אודות נדיה רוזנקוביץ'

מי אני: אני פסיכולוגית קלינית מדריכה, מומחית בטיפול במבוגרים, ילדים, נוער, ובהדרכות הורים. בנוסף לעבודתי בקליניקה הפרטית שלי ברמת גן, אני עובדת בקליניקה של בית הספר לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי בהרצליה, שם אני מדריכה פסיכולוגים מתמחים על טיפול ואבחון פסיכולוגי. 

"אני מאמין" שלי: אנשים פונים לטיפול פסיכולוגי כאשר מזהים כי קיים קושי בחייהם, וברצונם להתמודד איתו ולפתור אותו. אני מאמינה כי הקשר בין הפסיכולוג למטופל הינו קשר ייחודי, קשר המאפשר למטופל להבין יותר לעומק את מחשבותיו, רגשותיו ומשאלותיו, ולהגיע למודעות עצמית גדולה יותר. מודעות זו מאפשרת למטופל להתמודד בצורה יעילה יותר עם הבעיות שמטרידות אותו, תוך תחושה כי הוא חופשי לבחור ולקבוע את גורלו.

בגידול ילדים, פעמים רבות מתעוררים קשיים הגורמים להורים להרגיש תסכול ואף חוסר אונים למרות הניסיונות הרבים לגרום לשינוי ולעזור לילד ולמשפחה. טיפול פסיכולוגי בילדים, בשילוב הדרכת הורים, פועל בשני מישורים. במישור הראשון, זה של הילד, הטיפול משתמש בשפה ידידותית לילד - המשחק. באמצעותו מתאפשר לילדים בגילאים שונים לבטא את עצמם ואת מה שבליבם, ולחולל שינוי. גם מתבגרים מקבלים בטיפול מקום התואם את צרכיהם לפי השלב ההתפתחותי בו הם נמצאים. המישור השני הוא של הדרכת הורים, המתקיימת במקביל לטיפול בילד, ומאפשרת להורים לשתף ולעבוד על קשייהם מול הילד ובכלל.

סוגי טיפול: הטיפול יכול להיות ממוקד בבעיה ספציפית או לעסוק בשינוי נרחב בחיים. אני מטפלת בגישה דינאמית קצרת וארוכת טווח, בגישה התנהגותית קוגניטיבית (CBT), או בשילוב של שתי הגישות. הכל בהתאם לצרכי המטופל ובתיאום איתו.

מיקום הקליניקה: הקליניקה שלי ממוקמת ברח' פבריגט ברמת גן, בגבול שבין רמת גן לגבעתיים. חניה בשפע וגישה נוחה לבאים בתחבורה ציבורית.

אני מטפלת בשפה עברית, ספרדית ואנגלית.

השכלה: אני בוגרת תואר שני בפסיכולוגיה קלינית של הילד (בהצטיינות) מאוניברסיטת בר אילן, ובוגרת תואר ראשון בפסיכולוגיה ובחינוך -מגמת יעוץ חינוכי- (בהצטיינות) מאוניברסיטת תל אביב. כמו כן, אני בוגרת הסדנה ללימודי שיטת הטיפול חשיפה ממושכת (PE) בפוסט טראומה בהנחיית פרופ' עדנה פואה. בנוסף, אני בוגרת קורסים וסדנאות להנחיית קבוצות.

את ניסיוני בטיפול ובאבחון רכשתי לאורך השנים במסגרות שונות: קליניקה פרטית, בית הספר לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי בהרצליה, שירותי הייעוץ לסטודנט באוניברסיטת בר אילן, מחלקת הילדים בבית החולים הפסיכיאטרי נס ציונה, מרפאת בריאות הנפש של קופת חולים "מאוחדת", טיפול פסיכולוגי לחברי "כללית מושלם", היחידה לפסיכיאטריה של הילד והמתבגר במרכז הרפואי ע"ש שיבא בתל השמור, הקליניקה הטיפולית שליד המחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת בר אילן, השירות הפסיכולוגי החינוכי של עיריית גבעת שמואל, היחידה להדרכת הורים במחלקה לפסיכיאטריה של הילד והמתבגר בבית החולים שניידר, התחנה לטיפול בילדים, בנוער ובמשפחה בתל אביב, מעון "בר דרור" (מעון לאנשים עם פיגור שכלי - שימשתי כפסיכולוגית המעון).

מוזמנים ליצור קשר לכל שאלה והתייעצות,

נדיה רוזנקוביץ'

מספר טלפון:  054-4587440 

לדוא"ל: nadiaro12@gmail.com

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נדיה רוזנקוביץ', ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נדיה רוזנקוביץ' ובאחריותו/ה.