לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר זאב פרנקל

ד"ר זאב פרנקל

ד"ר זאב פרנקל

פסיכולוג קליני מדריך

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-87743

פסיכולוג קליני מומחה-מדריך "אני מאמין שהבסיס לעבודה משמעותית בפסיכותרפיה הינו יצירת קשר טיפולי חזק אשר מאפשר הבנה עמוקה ומפתח אומץ לחולל שינויים מורכבים. השלמתי הכשרה מקיפה בשיטות טיפוליות הומניסטיות, פסיכודינמיות,... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ד"ר זאב פרנקל

אודות ד"ר זאב פרנקל

פסיכולוג קליני מומחה-מדריך

"אני מאמין שהבסיס לעבודה משמעותית בפסיכותרפיה הינו יצירת קשר טיפולי חזק אשר מאפשר הבנה עמוקה ומפתח אומץ לחולל שינויים מורכבים. השלמתי הכשרה מקיפה בשיטות טיפוליות הומניסטיות, פסיכודינמיות, וקוגניטיביות-התנהגותיות ואני מחבר ביניהן בצורה גמישה על מנת להתאים את הטיפול לצרכים ולהעדפות האישיות של כל אדם." ד"ר זאב פרנקל

ד"ר פרנקל מקבל מטופלים חדשים במרפאתו בצפון תל אביב. יש לו מעל 15 שנות ניסיון טיפול באנשים הסובלים מדיכאון, חרדה, פוסט-טראומה, הפרעות אישיות, קשיים ביחסים, קשיי הסתגלות, והתמודדויות נלוות (התמכרויות, הפרעות אכילה, הפרעות שינה, ופגיעה עצמית).

ד"ר פרנקל השלים את לימודי הדוקטורט בפסיכולוגיה קלינית באוניברסיטת ממפיס, שם חקר תהליכי פסיכותרפיה ותוצאותיהם. הוא השלים את התמחותו הקלינית ופוסט-דוקטורט קליני בבית חולים ליוצאי צבא בממפיס. הוא עבד כפסיכולוג במרכז לבריאות הנפש שלוותה, באוניברסיטת תל אביב, באוניברסיטת אריאל, במרפאה לבריאות הנפש בהרצליה, ובעמותת למען אחי. הוא גם מרצה בפסיכולוגיה באוניברסיטת חיפה ובאוניברסיטת ממפיס בארה"ב.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר זאב פרנקל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר זאב פרנקל ובאחריותו/ה.