לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מאיה לנגר

מאיה לנגר

מאיה לנגר

פסיכולוגית קלינית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-110540

שלום, שמי מאיה לנגר ואני פסיכולוגית קלינית. אני מטפלת במבוגרים, נוער וילדים ועושה הדרכות הורים. טלפון: 052-3236130 מייל: langermaya@gmail.com כתובת הקליניקה: הנדיב 3, הרצליה אני מטפלת באמצעות הגישה הפסיכודינאמית ובאמצעות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל מאיה לנגר

מאיה לנגר השיבה ל 50% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות מאיה לנגר

שלום, שמי מאיה לנגר ואני פסיכולוגית קלינית. אני מטפלת במבוגרים, נוער וילדים ועושה הדרכות הורים.

טלפון: 052-3236130

מייל: langermaya@gmail.com

כתובת הקליניקה: הנדיב 3, הרצליה

אני מטפלת באמצעות הגישה הפסיכודינאמית ובאמצעות הגישה הקוגניטיבית התנהגותית [CBT/ACT]. כיום אני מטפלת במסגרת מרפאת דיכאון בבית חולים "שניידר" ובמסגרת קליניקה פרטית במרכז הרצליה.

אני מאמינה כי השינוי אשר נוצר בתהליך הטיפולי מתרחש כאשר אנו מוכנים להתבונן באומץ בכאב, כאשר איננו מפחדים ממנו עוד ואנו נחושים לנצחו. דרך ההתבוננות העמוקה, הבחינה והחקירה של הנפש נוכל לזהות דפוסי חשיבה, רגש והתנהגות אשר פועלים לרעתנו, מגבילים ומצמצמים את חיינו.
אני רואה את התהליך הטיפולי ככזה אשר עוזר לנו לקלף את השכבות הרבות שעטינו על עצמינו במהלך חיינו, השכבות שאינן מטיבות עימנו. התהליך הטיפולי עוזר לנו לנוע לעבר גרסה משופרת של עצמינו ומאפשר לנו תחושת חופש גדולה יותר.
התהליך הטיפולי הוא מסע משותף אליו יוצאים המטפל והמטופל, מפגש בינאישי משמעותי אשר באמצעות מלאכת אמנות רגישה עוזר להתפתחות של עצמי אותנטי וחזק יותר ולהפחתה של הכאב והסבל.

 

הניסיון המקצועי 

בעלת ניסיון טיפולי במגוון נושאים:

לימודים אקדמיים 

קורסים והשתלמויות

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מאיה לנגר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מאיה לנגר ובאחריותו/ה.