לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענבר פריד צאיג

ענבר פריד צאיג

ענבר פריד צאיג

פסיכולוגית קלינית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-116191

בעלת תואר שני במדעי המוח ובפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת תל אביב. בעלת הכשרות שונות במגוון של טיפולים - CBT, סכמה תרפיה, ACT, DBT, PE, טיפול ייעודי ל - OCD ועוד.  מקימה ומנהלת את "המרחב הנשי" - המרכז לבריאות נפש... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ענבר פריד צאיג

ענבר פריד צאיג השיבה ל 25% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות ענבר פריד צאיג

בעלת תואר שני במדעי המוח ובפסיכולוגיה קלינית מאוניברסיטת תל אביב.

בעלת הכשרות שונות במגוון של טיפולים - CBT, סכמה תרפיה, ACT, DBT, PE, טיפול ייעודי ל - OCD ועוד. 

מקימה ומנהלת את "המרחב הנשי" - המרכז לבריאות נפש האישה מבית קוגנטיקה. 

במשך כ - 18 שנים חקרתי ואף ניהלתי את יחידת המחקר לבריאות הנפש של האישה בבית החולים איכילוב. בפרט, התמקדתי בהשפעתם של שינויים הורמונאליים על נפש האישה, סביב צמתי פריון שונים בחייה. עסקתי וחקרתי את החוויות הנפשיות המלוות הריון, לידה, טיפולי פוריות, גיל מעבר וכדומה. 

בעבודתי אני שואפת הן לקדם את הרווחה הנפשית של כל אישה ואישה הפונה לטיפול, והן לקדם את תחום בריאות נפש האישה בקהילה. לתפיסתי - נשים הן חשובות, עולמן הוא ייחודי, וקולן אינו מובן מספיק. 

בנוסף לכך, אני מכשירה צוותים של מטפלות ומטפלים ומעבירה סדנאות בנושא. 

גישה טיפולית: 

בגישתי אני מתמחה בטיפולים אינטגרטיביים הכוללים: גישת טיפול מרכזית קוגניטיבית התנהגותית (CBT) לצד התבוננות דינאמית מעמיקה. גישת ה - CBT מאפשרת טיפולים ממוקדים ופרקטיים שמקדמים את הרווחה הנפשית של המטופל/ת בחיי היום יום. אך בנוסף, חשוב להתבונן על הדפוסים הנפשיים העומדים בבסיס המצוקות וגורמים לחזרתם. באופן זה - מתאפשר טיפול יעיל אך מעמיק, בעל השפעה מיטיבה לטווח הארוך. 

טיפולים אלה מקנים כלים יעילים להתמודדות עם קשיים שונים כגון חרדה, דיכאון, חשיבה אובססיבית, קושי בקבלת החלטות, עיבוד של חוויות טראומטיות וכן הלאה. 

היסטוריה תעסוקתית:

במשך ארבע שנים עבדתי כפסיכולוגית בשירותי הייעוץ לסטודנט באוניברסיטת תל אביב, בעבודה ממוקדת עם אוכלוסיית המבוגרים הצעירים. עיקר העבודה נסובה סביב שאלות של גיבוש זהות בתחילת החיים הבוגרים, התמודדות עם מצוקות שונות וסימפטומים של דיכאון וחרדה. 

לאורך השנים עבדתי במכונים פסיכולוגיים המתמחים בעבודה קוגניטיבית התנהגותית כגון: המכון הישראלי ל - OCD וקוגנטיקה. במכונים אלה התמחתי בעבודה ממוקדת ויעילה עם תופעות נפשיות המפריעות למהלך התקין של חיי המטופל/ת, כגון מחשבות טורדניות, התקפי פאניקה, OCD וכדומה. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענבר פריד צאיג, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענבר פריד צאיג ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת ענבר פריד צאיג

הורות רעה דיה
ענבר פריד צאיג
בבואנו לתאר את מעשה ההורות אנו משתמשים בשפה, והיא מטבעה מוגבלת, דיכוטומית, מגדירה תפקידים ברורים והיררכיים – הורה וילד. בהקשר זה, לשירה יתרון...
פרקים מספרים | 22/5/2023 | 2,386