לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענת ונגרקו

ענת ונגרקו

ענת ונגרקו

פסיכולוגית חינוכית, מטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת, טיפול בבעיות במיניות

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-6164

אודות ענת ונגרקו בקצרה:

פסיכולוגית חינוכית מדריכה, מטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת, ייעוץ בקשיים במיניות. אני מאמינה שלכל אדם יש צורך טבעי להיות בקשר בריא, איכותי, מצמיח, לחוש נאהב ואוהב, להרגיש משמעותי ושייך, לגלות את החוזקות והכשרונות...

פניה אל ענת ונגרקו

אודות ענת ונגרקו

פסיכולוגית חינוכית מדריכה, מטפלת משפחתית וזוגית מוסמכת, ייעוץ בקשיים במיניות.

אני מאמינה שלכל אדם יש צורך טבעי להיות בקשר בריא, איכותי, מצמיח, לחוש נאהב ואוהב, להרגיש משמעותי ושייך, לגלות את החוזקות והכשרונות הטמונים בו ולהביא אותם לידי ביטוי בצורה הכי נכונה לו בחייו. הטיפול מעניק למטופלים מרחב תומך ובטוח לחשיפה ולהבעת צרכים רגשיים חשובים אלו ולחשיבה כיצד להביאם לידי ביטוי ומימוש בחיי היום יום. לעיתים מטופלים מגיעים לטיפול סביב קושי לקבל החלטות בדילמות חיים מהותיות וזקוקים לאוזן קשבת, להרחבת הפרספקטיבה מאיש מקצוע ניטראלי ואני שמחה לסייע ולהיות שם בשבילם. 
בטיפול זוגי המטרה היא לזהות את הגורמים למשבר הזוגי וליצור תנועה לכיוון של דפוסי תקשורת חדשים, המאפשרים הקשבה, קבלה, קירבה וחיבור לצרכים הרגשיים של כל אחד מבני הזוג. זוגות רבים נקלעים למשברים שונים, עקב ארועי חיים לא צפויים, משברי בריאות, תעסוקה, שחיקה וריחוק, בגידה ולבסוף יוצאים מחוזקים מהם. לצד זה לעיתים יש צורך בהתמודדות והכנה לתהליכי פרידה וגירושין. אני מטפלת בגישות: פסיכודינמית, נרטיבית, טיפול קוגניטיבי -התנהגותי (CBT), טיפול בקבלה ומחויבות (ACT), טיפוול זוגי ממוקד רגש (EFT). סיימתי לימודי תואר ראשון ושני בפסיכולוגיה לפני כעשרים שנה ומאז עוסקת כפסיכולוגית חינוכית במסגרות של חינוך רגיל וחינוך מיוחד, מעבירה אבחונים פסיכודידקטיים לאיתור לקויות למידה והפרעות קשב ורכוז, עורכת אבחוני בשלות ואבחוני הדלגה לכיתה א', מעבירה השתלמויות לצוותי הוראה והדרכות הורים בנושאים של התמודדות עם קשיי התנהגות וקשיים רגשיים, קידום סמכות הורית ומורית, הקניית מיומנויות חברתיות. במרוצת השנים מתוך העבודה עם ילדים והוריהם התמחתי בטיפול משפחתי וזוגי והוסמכתי כמטפלת מוסמכת ע"י האגודה לטיפול משפחתי וזוגי בישראל. כיום מטפלת בזוגות ובמשפחות שעברו תהליכי גירושין, בזוגות בזוגיות שניה (פרק ב'), בזוגות עם שחיקה וקשיים בתקשורת, בזוגות שחוו בגידה/חוסר נאמנות ומשברים אקוטיים והתפתחותיים אחרים. כמו כן, מטפלת במבוגרים עם בעיות חרדה, חשיבה שלילית וביקורת עצמית גבוהה, מקנה כלים לויסות רגשי, לשיפור הדימוי העצמי ולמציאת זוגיות. מתוך הטיפול הזוגי נוכחתי לדעת שפעמים רבות הקשיים קשורים גם לבעיות במיניות ולכן למדתי גם את התחום הזה. הנני בוגרת התוכנית להכשרה דו-שנתית לטיפול מיני באוניברסיטת בר אילן והתמחתי כשנה במרפאה לטיפול מיני בבית חולים באיזור המרכז. סייעתי לנשים/גברים וזוגות עם בעיות בחשק מיני ובתפקוד מיני על מנת שיגיעו לאינטימיות מינית נעימה ומספקת. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענת ונגרקו, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענת ונגרקו ובאחריותו/ה.