לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
גלגוליו של נייר הטישו | ד"ר ענת משה

גלגוליו של נייר הטישו | ד"ר ענת משה

ענת משה | 21/6/2021 | הרשמו כמנויים | שלחו טקסט לבלוג

על השולחן הצמוד לקיר זה שמפריד ביננו באופן חלקי, כאילו מגדיר טריטוריות, פרוסה מפה בצבע בורדו. בפינה אחת של השולחן מונח כלי מגולף מעץ ובו תחובות ממחטות נייר. עוד ממוקם עליו קנקן מים ולצדדיו שתי כוסות, כמה קופסות עגולות ממתכת המונחות זו על זו ומכילות משחקי קלפים, מעמד לכלי כתיבה, ומכשיר הנייד של המטפלת שלי המכוסה בנרתיק. פינה אחת של השולחן נראית לי עמוסה ומתגודדים עליה חפצים, ובהשוואה אליה, הפינה האחרת פנויה וריקה. שם, קרוב אליי, כחלק מטקס ההתמקמות שלי, אני מניחה את הנייד שלי, משקפי הקריאה ומפתחות המכונית (אליהם מצטרפים לעיתים קבלה, יומן או כתבים שלי).

ההתמקמות כוללת גם כניסה לשירותים לפני הפגישה כדי לרוקן את השלפוחית, מה שיאפשר, אחרי נסיעה ארוכה שחוצה ערים ועוברת על מפת הארץ מנקודה דרומית מזרחית לנקודה צפונית מערבית, לשבת נינוחה על הכורסא, בחדר הטיפול ולאפשר את העיסוי לנפש שלי.

לאחר יציאתי מחדר הנוחיות אני משליכה את נייר המגבת בו ייבשתי את ידיי לפח שממוקם מתחת לשולחן. אני מסתכלת כהרף עין מה יש בתוכו. לא מצמידה את עיניי לשניות ארוכות, אבל כן מגניבה מבט וחושבת על ניירות הטישו המשומשים של אלה שהיו כאן לפניי. אילו דמעות ניגבו ומה סומן במחיית האף.

מתבוננת על הכמות של הניירות המושלכים וחושבת על הצער, או על דמעות השמחה והשחרור שנתנו את אותותיהם במה שמונח כרגע מדובלל בתוך הפח שמתחת לשולחן, שמול הכורסא עליה אני יושבת. אני מרימה את המבט שלי בכדי שיפגוש את עיניה התכולות של המטפלת שלי, שוקעת בהן ונכנסת לתוך סיפור חיי.


תגיות:

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא: פסיכותרפיה, מזווית המטופל
אירית כהן
אירית כהן
פסיכולוגית
חיפה והכרמל, כרמיאל והסביבה
יותם קומן
יותם קומן
פסיכולוג
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק), פתח תקוה והסביבה
דפנה ממן
דפנה ממן
עובדת סוציאלית
אשקלון והסביבה
יוסף אלישביץ
יוסף אלישביץ
פסיכולוג
תל אביב והסביבה
אדי דימוב
אדי דימוב
פסיכולוג
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
אוריאל רוס
אוריאל רוס
עובד סוציאלי
תל אביב והסביבה, רמת הגולן, טבריה והסביבה

עוד בבלוג של חברי הקהילה

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.