לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענת נבו

ענת נבו

ענת נבו

טיפול אישי ממוקד תוצאות

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 16669
מטפלת זוגית ומשפחתית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 1538

טיפול אישי מעשי ממוקד תוצאות. טיפול אונליין בשעות אחר הצהריים, הערב והלילה.  אתן לא לבד!* אם אתן מרגישות שאתן תקועות, חוות דכדוך או חרדה ואתן לא מצליחות לתפקד כפי שהייתן רוצות - אני כאן... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ענת נבו

אודות ענת נבו

טיפול אישי מעשי ממוקד תוצאות. טיפול אונליין בשעות אחר הצהריים, הערב והלילה. 

אתן לא לבד!*
אם אתן מרגישות שאתן תקועות, חוות דכדוך או חרדה ואתן לא מצליחות לתפקד כפי שהייתן רוצות - אני כאן בשבילכן.
אם אתם מרגישות מבולבלות, שקופות, בודדות ואתן תקועות כבר תקופה במצב שלא טוב לכן - אני יכולה לעזור.
אני כאן כדי להיות איתכן בכאב, במצוקה, בתקיעות, בחרדה, בבדידות, לוות אתכן בדרך ולתת לכן כלים מעשיים ליצירת שינוי.

ביחד נבין מה קורה לכן שעושה לכן לא טוב, איזה דפוסים חוזרים על עצמם ו"מסנדלים" אתכן שוב ושוב וביחד ננסה לסלול את הדרך לחיים טובים יותר, חיים שהם בעלי משמעות רבה יותר עבורכן, שבהם אתן חשות סיפוק גדול יותר ממערכות היחסים שלכן ומהעשייה שלכן.

במהלך הטיפול איתי אנסה לתת לכן כלים מעשיים להתגברות על הקשיים והאתגרים שאיתם אתן מתמודדות כדי להגביר את החוויה של מימוש והגשמה ביום יום שלכן.

שמי ענת נבו, אני בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית. אני מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת. מטפלת זוגית מוסמכת גם בגישת אימגו. בעלת הכשרה מעמיקה בתחום הטיפול ההתנהגותי קוגנטיבי CBT, בטיפול בקבלה ומחוייבות, בהנחית קבוצות טיפוליות ועוד.באמתחתי ארגז כלים עשיר של שיטות טיפוליות מגוונות שבהן אפשר להשתמש בהתאם לצורך.
אך מעבר להכשרות וללימודים הפורמלים, אני אישה שאוהבת בני אדם וסקרנית מאד לגביהם.  יש לי כבר לא מעט ניסיון בחיים וגם במקצוע הטיפולי.
אני נשואה מעל 20 שנה ומכירה את המורכבות והקסם של מערכות יחסים ארוכות טווח. אני אמא לשלושה ילדים ומכירה מחוויה אישית את האתגרים והסיפוק האדיר הטמונים בתפקיד ההורי. בניתי במשך השנים ועם המון עבודה והשקעה מעגלים חברתיים קרובים ומספקים אבל גם גם מכירה היטב את הכאב של להיות לבד.
iמכיון שעשיתי מס' פעמים בחיי רילוקיישן , אני מכירה היטב את קשיי ההסתגלות למעברים כל כך משמעותיים, את האתגר של להמציא את עצמך מחדש ואת החיים עם דילמות עמוקות של שייכות ובחירה.

אז אם משהו מתוך מה שקראתן - דיבר אליכן ונגע בכן, אתן מוזמנות ליצור איתי קשר.
לתיאום שיחת היכרות ובדיקת התאמה - ללא תשלום וללא מחוייבות  - שלחו הודעה לוואטסאפ 972528612944+ או לאימייל anath@yourpathtogrow.com ואני אחזור אליכן בהקדם האפשרי.
מכיון שאני נמצאת רוב חודשי השנה בארצות הברית, אני מציעה לרוב שירות של טיפול אונליין ובשל פערי השעות אני יכולה לקבל אתכם בשעות אחה"צ, הערב והלילה של ישראל.
 

ולסיום - מצרפת לכאן שיר שאני מאד אוהבת שעוסק בצורך של כולנו - שיהיה שם מישהו עבורינו. שיראה אותנו בעיניים רכות וטובות ויקבל אותנו כמו שאנחנו.

שלכם heart,
ענת

מה צריך אדם - לאה

מָה בְּסַךְ הַכֹּל צָרִיךְ אָדָם?

לְפָחוֹת אָדָם אֶחָד

אַחֵר

שֶׁיְּשַׁקֵּף לוֹ אֶת עֵינָיו

שֶׁיְּהַדְהֵד לוֹ אֶת קוֹלוֹ

שֶׁיִּשְׁבֹּר אֶת בְּדִידוּתוֹ הַקִּיּוּמִית

אֶת הַחוֹמוֹת הַשְּׁקוּפוֹת

שֶׁבֵּין הַתּוֹךְ לְבֵין הַחוּץ לְבֵין הַתּוֹךְ

שֶׁיַּחְזִיק בְּכַפַּיִם רוֹעֲדוֹת אֶת הַנֶּפֶשׁ

הָעֵירֻמָּה הַשַּׁבְרִירִית

וְיִנְהַג בָּהּ בָּרוּךְ.

אָדָם בְּסַךְ הַכֹּל

צָרִיךְ אָדָם.

הטיפול מיועד לנשים וגברים כאחד. ההודעה מנוסחת בלשון נקבה לצורכי נוחות בלבד.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענת נבו, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענת נבו ובאחריותו/ה.