לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
בן פסקל

בן פסקל

בן פסקל

עובד/ת סוציאלי/ת מאומת/ת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 35899

שמי בן פסקל, עובד סוציאלי קליני, מטפל במתבגרים ומבוגרים בקליניקה פרטית בתל אביב. בעל תואר ראשון בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת בר אילן. בעל ניסיון במגוון תחומי טיפול:... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל בן פסקל

אודות בן פסקל

שמי בן פסקל, עובד סוציאלי קליני, מטפל במתבגרים ומבוגרים בקליניקה פרטית בתל אביב. בעל תואר ראשון בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת תל אביב ותואר שני בעבודה סוציאלית מאוניברסיטת בר אילן.

בעל ניסיון במגוון תחומי טיפול: חרדה, דיכאון, התמכרויות, משברי חיים ואירועי חיים טרואמטיים, קשיים ביחסים בינאישיים וקשיים חברתיים, קשיים בויסות הרגשי, שאלות של דימוי עצמי ועוד. מטפל בגישה פסיכודנימית.

בנוסף לעבודתי בקליניקה פרטית, אני עובד מזה מספר שנים בתחום בריאות הנפש וההתמכרויות, כמו כן, אני עובד במסגרת מרכז ״חוסן״ אשכול ומטפל במבוגרים וצעירים סביב אירועי השבת השחורה.

אני מאמין כי כל אדם זקוק למקום בטוח, מרחב לא שיפוטי, בו יוכל לפגוש את עצמו ואת האחר, לחפש ולמצוא מילים אשר לא היו יכולות להיאמר, לאפשר לעצמו להרגיש, לחשוב, להבין ולחבר את סיפור חייו.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של בן פסקל, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי בן פסקל ובאחריותו/ה.