לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אדוה קידר

אדוה קידר

אדוה קידר

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 35702

שמי אדוה, אני עובדת סוציאלית קלינית (MSW), בעלת ניסיון בעולם הטיפול והשיקום. כיום עובדת בתחום השיקום בביה"ח תל השומר במקביל לעבודתי בקליניקה. בעלת ניסיון בטיפול במתבגרים, מבוגרים צעירים והדרכת הורים. מטפלת בגישה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אדוה קידר

אודות אדוה קידר

שמי אדוה, אני עובדת סוציאלית קלינית (MSW), בעלת ניסיון בעולם הטיפול והשיקום. כיום עובדת בתחום השיקום בביה"ח תל השומר במקביל לעבודתי בקליניקה. בעלת ניסיון בטיפול במתבגרים, מבוגרים צעירים והדרכת הורים. מטפלת בגישה פסיכודינמית תוך שילוב גישות נוספות בהתאם לצורך. 

מטפלת במתבגרים ומבוגרים צעירים סביב משברי חיים, טראומה גופנית ונפשית, הפרעות פסיכוסומטיות, התמודדות עם נכות או מחלה כרונית, דיכאון, חרדה, אבל ואובדן.
מלווה הורים לילדים עם מוגבלויות סביב תהליך קבלת האבחנה וההתארגנות המשפחתית המחודשת.
 

אני מאמינה כי בבסיסו של הטיפול עומד הקשר בין המטפל למטופל. בטיפול ישנה חשיבות ליצירת מרחב בטוח ומוגן, שאינו שיפוטי. כך נוכל להתבונן יחד על התוכן העולה בנפש על היבטיו השונים, לחקור את התקשורת עם הסביבה, את הדפוסים המעכבים וכן ואת הכוחות הקיימים בך. זאת על מנת לייצר דרכי התמודדות ולבנות נרטיב חדש עבור איכות חיים טובה יותר. 

לעיתים הפנייה עלולה להעלות שאלות וחששות, לכן אני מזמינה אותך להתייעץ איתי ולחשוב יחד לגבי הטיפול המותאם והמדויק ביותר עבורך. 

מקבלת מתבגרים ומבוגרים בקליניקה באזור תל אביב

ניתן ליצור קשר בטלפון: 0528-243070

או בכתובת מייל: advak300@gmail.com

השכלה:

תואר ראשון (B.A) בעבודה סוציאלית, אונ' בן גוריון בנגב. 

תואר שני (M.A) בעבודה סוציאלית- מגמה טיפולית בתחום שיקום ובריאות, אונ' בר אילן, בהצטיינות.

השתלמויות מקצועיות: 

התערבות זוגית ומשפחתית בעת משבר רפואי- מכון שינוי

 היבטים פסיכו-דינמיים בטראומה וטראומה מורכבת- מכון שילובים

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אדוה קידר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אדוה קידר ובאחריותו/ה.