לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
נויה כהן צמח מרדכי

נויה כהן צמח מרדכי

נויה כהן צמח מרדכי

עובדת סוציאלית קלינית (M.S.W) ומטפלת רגשית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 37417

נויה כהן צמח מרדכי עו"ס קלינית (M.S.W) ומטפלת רגשית בקליניקה בראשל״צ  מטפלת בילדים (בגילאי 4 ומעלה) ובני נוער עם קשיים רגשיים, חברתיים והתנהגותיים ומדריכה את הוריהם. בעלת ניסיון רב בטיפול בקשיים בוויסות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל נויה כהן צמח מרדכי

אודות נויה כהן צמח מרדכי

נויה כהן צמח מרדכי

עו"ס קלינית (M.S.W) ומטפלת רגשית בקליניקה בראשל״צ 

מטפלת בילדים (בגילאי 4 ומעלה) ובני נוער עם קשיים רגשיים, חברתיים והתנהגותיים ומדריכה את הוריהם. בעלת ניסיון רב בטיפול בקשיים בוויסות הרגשי, פחדים, קשיי נפרדות, קושי במיומנויות חברתיות, ביטחון עצמי נמוך, ערך ודימוי עצמי נמוך,קשיי קשב וריכוז, ASD ועוד. כמו כן, מלווה נשים במהלך טיפולי פוריות בקליניקה פרטית במרכז ראשון-לציון.

בעלת תואר שני בעבודה סוציאלית (M.S.W) במסלול האינטגרטיבי לטיפול והתערבות באוניברסיטת ת"א ותואר ראשון בפסיכולוגיה (B.A) מהמכללה למנהל בראשון-לציון.

במקביל לעבודתי בקליניקה בראשל"צ, אני עובדת במרכז "עופרים", מרכז רב תחומי לאבחון וטיפול לילד ולמבוגר בבאר יעקב. בעברי עבדתי במגוון מסגרות טיפוליות במגזר הציבורי כגון: גן תקשורת (ASD) ומעון יום שיקומי של העמותה לילדים בסיכון, המרכז הטיפולי "בני ארזים" המטפל בילדים ובני נוער בעלי לקויות למידה, הפרעות התנהגות קשות והפרעות נפשיות מורכבות. כמו כן, במסגרת הכשרתי עבדתי עם מגוון רחב של אוכלוסיות וקשיים: במכון להתפתחות הילד, בהוסטל פוסט אשפוזי לנפגעי נפש מבוגרים, במרכז לעיוורים ולקויי ראייה ועוד.

בקליניקה אני מטפלת בגישה טיפולית אינטגרטיבית הנשענת על הבנות תיאורטיות מעולם הפסיכולוגיה ההתייחסותית, החיובית, הקוגניטיבית-התנהגותית והדינמית.

אני מאמינה ב״פסיכולוגיה של שני אנשים" ומייחסת חשיבות רבה לשותפות ולקשר שבין המטפל למטופל. כמו כן, אני מאמינה ב"תפירת" תוכנית טיפולית אישית המתאימה למידותיו של המטופל, בעבודה מערכתית וביצירת שיתופי פעולה עם גורמי התמיכה של המטופל, תוך התייחסות לכלל הסביבות בהן הוא מתפקד.

לפרטים נוספים: צרו קשר  0526543637 או במייל noycohen4444@gmail.com

 

 

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של נויה כהן צמח מרדכי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי נויה כהן צמח מרדכי ובאחריותו/ה.