לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
יעל קמחי

יעל קמחי

יעל קמחי

מטפלת CBT אינטגרטיבית, עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 29662

נעים להכיר! קוראים לי יעל ואני עובדת סוציאלית ומטפלת קוגניטיבית התנהגותית (CBT). כיום אני עו"ס בקופ"ח כללית ומטפלת פרטנית וקבוצתית בקליניקה פרטית. יש לי ניסיון מגוון בעבודה טיפולית עם נוער ומבוגרים סביב התמודדות... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל יעל קמחי

אודות יעל קמחי

נעים להכיר!

קוראים לי יעל ואני עובדת סוציאלית ומטפלת קוגניטיבית התנהגותית (CBT).
כיום אני עו"ס בקופ"ח כללית ומטפלת פרטנית וקבוצתית בקליניקה פרטית. יש לי ניסיון מגוון בעבודה טיפולית עם נוער ומבוגרים סביב התמודדות עם מצבי משבר ושינויים (למשל פרידה, אובדן) והתמודדות עם קשיים כגון חרדה, דיכאון, בדידות, הערכה עצמית נמוכה וקשיים במערכות יחסים. אני בעלת ניסיון בטיפול בקהילה הלהטב"קית בכל הקשור להתמודדות עם יציאה מהארון והתאמה מגדרית, טיפול רגיש מגדר ובשנים האחרונות מנחה קבוצות תהליכיות "ממשא למסע" לנשים החוות כאב ביחסי מין בשיתוף עם ארגון שלמה (הארגון הישראלי לוולוודיניה).

בנימה אישית אומר שמורכבות נפש האדם תמיד נגעה לליבי ואני מאוד מחוברת למקצוע בו בחרתי לעסוק. אני מאמינה שטיפול אפקטיבי הוא קודם כל כזה המאפשר מרחב בטוח, שמרגישים בו בנוח לחשוף ולהיחשף ולהביא את עצמנו כמו שאנחנו, על כל החלקים הפגיעים שבנו. בעזרת מערכת היחסים שנרקמת בחדר בין המטפלת והמטופל.ת אנחנו יכולים להתבונן במחשבות, רגשות, בתפיסות (על עצמנו, אחרים והעולם) ובדפוסי ההתנהגות שלנו, להגיע לתובנות, להקל על הכאב ולקדם באופן אקטיבי רווחה נפשית בחיינו.

אני מאמינה שמדובר במסע משותף של חקירה בו אין אחד היודע יותר טוב מהשני. אנו משערים השערות, מתבוננים, חוקרים ומתנסים, ולבסוף,  כמו בכל תהליך יצירה, משהו חדש נברא בנו.

אני מזמינה אותך ליצור עמי קשר ולקבוע פגישה בטלפון: 050-4888012
* הקליניקה ממוקמת ברמת גן (רחוב החשמונאים), יש חניה בכחול-לבן ונגיש מאוד לבאים.ות בתחבורה ציבורית.


 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של יעל קמחי, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי יעל קמחי ובאחריותו/ה.