לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
דורית פרי הלפרן

דורית פרי הלפרן

דורית פרי הלפרן

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 25422

אודות דורית פרי הלפרן בקצרה:

אני דורית, עובדת סוציאלית ומטפלת EMDR מוסמכת. אני מקבלת לטיפול בקליניקה בחיפה ובטבעון ומקיימת טיפול מרחוק (און ליין) עם לקוחות מהארץ והעולם. השאיפה שלי כמטפלת היא להעניק ללקוחותי טיפול מקצועי, מיודע טראומה,...

פניה אל דורית פרי הלפרן

אודות דורית פרי הלפרן

אני דורית, עובדת סוציאלית ומטפלת EMDR מוסמכת. אני מקבלת לטיפול בקליניקה בחיפה ובטבעון ומקיימת טיפול מרחוק (און ליין) עם לקוחות מהארץ והעולם. השאיפה שלי כמטפלת היא להעניק ללקוחותי טיפול מקצועי, מיודע טראומה, רגיש מגדר ומגוון נוירולוגי, ולהיות קשובה אל הצורך של מי שיושב.ת מולי. 

טיפול EMDR מאפשר עבודה עם נושאים גדולים כקטנים, דחק טראומטי, טראומה ומשברי חיים לצד התמודדויות יומיומיות. חיינו מורכבים מרצף אירועים כאשר רוב החוויות יעברו עיבוד ספונטני וחלק לא. אלו שלא עובדו כמו ימשיכו לרחוש בנו ולהפעיל אותנו, אם בחלומות ופלאשבקים, או בחששות בלתי פוסקים, חרדה או מתח, עצב או דכדוך - וגם בהתנהגויות והרגלים מציקים שכמו 'נתקעו'.

עמדתי הטיפולית היא שלמצוקה יש מקור, ועם הידיעה הזו אני מגיעה למפגש. לעיתים הגישה אליו תהיה דרך הגוף, אמונות מגבילות, ועוד. בטיפול נעבד את הכאב הנפשי שנותר פעיל, דרך צליל או הריח, תחושה פיזית או תגובה התנהגותית. לעיתים נראה ביטוי כזה של מצוקה ובמבט לאחור יהיה ניתן לזהות את התקופה בה התחיל, ולעיתים נעבוד מבלי לדעת. על אף שאין ידיעה ברורה של האירוע המכונן, על ידי עיבוד התקופה ניתן למעשה לפוגג את המצוקה שבשורש, ולקדם החלמה. בדומה לכאב של פצע שנחלש ונמוג עם איחוי העור, כך התנהגויות, חרדות וקשיים שמעיקים היום- יוכלו לפנות מקום לחיוניות ולצמיחה.

אם עולה בך שאלה שמבקשת מענה, או אם את זקוקה להתייעצות לפני קבלת החלטה- צרי איתי קשר- ונחשוב יחד.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של דורית פרי הלפרן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי דורית פרי הלפרן ובאחריותו/ה.