לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
שיר ארליך בן אור

שיר ארליך בן אור

שיר ארליך בן אור

פסיכולוג/ית מאומת/ת
מספר רישיון: 27-112315

אודות שיר ארליך בן אור בקצרה:

פסיכולוגית שיקומית מומחית, מומחית בCBT-טיפול קוגניטיבי התנהגותי (מוכרת באיט"ה), נוירופסיכולוגית מטפלת במבוגרים ונוער בקליניקה פרטית נגישה ונעימה בירושלים, רחוב יד חרוצים 10, טלפון: 050-7895941 טיפול פסיכולוגי...

פניה אל שיר ארליך בן אור

שיר ארליך בן אור השיב/ה ל 33% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות שיר ארליך בן אור

פסיכולוגית שיקומית מומחית, מומחית בCBT-טיפול קוגניטיבי התנהגותי (מוכרת באיט"ה), נוירופסיכולוגית

מטפלת במבוגרים ונוער בקליניקה פרטית נגישה ונעימה בירושלים, רחוב יד חרוצים 10, טלפון: 050-7895941

טיפול פסיכולוגי קוגניטיבי התנהגותי (CBT)- גישה טיפולית זו הוכחה במחקר כיעילה למגוון קשיים פסיכולוגיים כמו חרדה, חרדה חברתית, התקפי פאניקה, הפרעת קשב וריכוז, דיכאון, ויסות רגשי, התמודדות עם טראומה, OCD ועוד. הטיפול מבוסס על הרעיון כי על מנת ליצור שינוי אצל המטופל ולעזור לו להגיע ליותר רווחה נפשית יש צורך בשינוי בדפוסי החשיבה (החלק הקוגניטיבי בטיפול) ובדפוסי התנהגות (החלק ההתנהגותי). הטיפול הוא לרוב ממוקד ומוגבל בזמן ומלווה במשימות לביצוע בין הפגישות. לפי הצורך אני משלבת בטיפול אלמנטים מגישות טיפוליות נוספות ובעיקר פסיכולוגיית העצמי ופסיכולוגיה נרטיבית.

טיפול פסיכולוגי שיקומי- טיפול זה מתאים לאנשים המתמודדים עם קושי תפקודי, נכות וחולי פיזי או נפשי. הטיפול מתאים גם לאלו התומכים באנשים המתמודדים עם נכות כדוגמת הורים לילדים בחינוך המיוחד או בני זוג. הקשיים בתפקוד יכולים להיות מתמשכים או חדשים בעקבות פציעה או מחלה שזה עתה אובחנה. בטיפול מושם דגש על ההתמודדות הפסיכולוגית עם הנכות, שיפור איכות החיים והרווחה הפסיכולוגית וחזרה לתפקוד משפחתי, תעסוקתי וחברתי מירבי.

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של שיר ארליך בן אור, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי שיר ארליך בן אור ובאחריותו/ה.