לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ענבר שריפט כהן

ענבר שריפט כהן

ענבר שריפט כהן

פסיכולוגית - פסיכותרפיסטית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-7821

אודות ענבר שריפט כהן בקצרה:

ענבר שריפט כהן פסיכולוגית ופסיכותרפיסטית -  מתבגרים ומבוגרים.    מטפלת בגישות מהפסיכותרפיה הממוקדת - CBT, פסיכותרפיה אדלריאנית.  מטרת הטיפול היא להביא את המטופל לשינוי פנימי - העלאת תפיסת הערך, הרחבת...


שפלה, מודיעין והסביבה

פניה אל ענבר שריפט כהן

דוברת עברית.

אודות ענבר שריפט כהן

ענבר שריפט כהן

פסיכולוגית ופסיכותרפיסטית -  מתבגרים ומבוגרים.   

מטפלת בגישות מהפסיכותרפיה הממוקדת - CBT, פסיכותרפיה אדלריאנית

מטרת הטיפול היא להביא את המטופל לשינוי פנימי - העלאת תפיסת הערך, הרחבת העולם הרגשי והוויסות, והרחבת דפוסי ההתנהגות.  כך שבסוף הטיפול המטופל חש שאכן הוא התפתח, גדל ולמד להתמודד עם הקושי עימו הגיע לטיפול. 

גישת הטיפול היא מערכתית - האדם הוא חלק מרקמה אנושית גדולה - משפיע ומושפע ולכן הטיפול עוסק במקום ובגדילה של הפרט בתוך הסביבה. היכולת של הפרט לחוש בטוח ונוח בסביבה בה הוא חי ופועל. כאשר מדובר בתחום החרדה, הדיכאון הקשב והריכוז החיבור הוא למטפלים נוספים - רופאים/ פסיכיאטר במטרה לתת מענה אינטגרטיבי ומותאם.  

התהליך הטיפולי צומח מתוך המטופל וביחד אני מסייעת לו לנוע בעולם. 

בהכשרתי - התמחות נוספת  בפסיכולוגיה ארגונית - תעסוקתית - חברתית.  במקביל אני פסיכולוגית במרכז שיקום במטרה לסייע לאנשים לאחר אירועי חיים מורכבים לחזור לשוק העבודה ולהיות חלק פעיל בחברה. 

 אני יועצת בחברות סטארטאפ - פיתוח חוסן אישי וארגוני, תכנים מורכבים בעולם הסייבר, שינויים משמעותים בארגון, וחווית עובד בריאה. 

בעברי - פרשתי מאגף המודיעין ב2016 כפסיכולוגית ביחידות שונות לאחר 16 שנים. בתפקידי האחרון  פיקדתי על המרכז לפיתוח מנהיגות, שם פתחתי תפיסות חדשות למנהיגות - מנהיגות רשתית, פתחתי הכשרות וכלים למפקדים בתחום הניהול והפיקוד.  כמו כן, ערכתי ספר מקצועי בתחום הארגון והמנהיגות - "אונתולוגיה שינוי והשתנות". 

עוסקת בכתיבה ארגונית ופיתוח ידע. 

נשואה אמא לשלשה מתגוררת בגדרה. 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ענבר שריפט כהן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ענבר שריפט כהן ובאחריותו/ה.