לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
גיא פלד

גיא פלד

גיא פלד

עו'ס קליני פסיכותרפיסט

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 20360

עו"ס קליני פסיכותרפיסט. בוגר התכנית לפסיכותרפיה של ביה"ס לרפואה באוניברסיטת תל-אביב; בוגר תכנית בטיפול קוגנטיבי-התנהגותי, אוניברסיטת חיפה; M.A בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר-אילן; B.A, האוניברסיטה... קראו אודותיי בהרחבה...


גיא פלד לא מקבל פניות.
ניתן לשלוח פניה למטפלים אחרים:

פניה לטיפול

אודות גיא פלד

עו"ס קליני פסיכותרפיסט. בוגר התכנית לפסיכותרפיה של ביה"ס לרפואה באוניברסיטת תל-אביבבוגר תכנית בטיפול קוגנטיבי-התנהגותי, אוניברסיטת חיפה; M.A בעבודה סוציאלית קלינית, אוניברסיטת בר-אילן; B.A, האוניברסיטה העברית.

מעל 15 שנות ניסיון במסגרות בריאות נפש ציבוריות - במרפאת מבוגרים ומחלקה אשפוזית בבי"ח גהה, במרכז הקהילתי לבריאות הנפש יפו, בעמותת "עמך" לטיפול בניצולי השואה והדור השני ובשירות הייעוצי-טיפולי של אגודת הלהט"ב.

כיום עובד בקליניקה פרטית בבריטניה בטיפול בנוער ומבוגרים, ובמתן הדרכה מקצועית למטפלים. כמו כן מטפל בעברית ובאנגלית דרך זום. 

הטיפול המתאים בעיני יכול להיות ממוקד או ממושך ומקיף, תפור לפי הצורך והרצון. אני משלב טיפול בגישה פסיכודינאמית-התייחסותית עם גישות קוגנטיביות-התנהגותיות (CBT), ופתוח לטווח רחב של כלים וגישות לטובת היכולת לשנות ולהשתנות ולנוע ממקומות "תקועים".

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של גיא פלד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי גיא פלד ובאחריותו/ה.