לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עידית לונדון שפיר

עידית לונדון שפיר

עידית לונדון שפיר

עובדת סוציאלית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 27353

נעים מאד, אני עידית, עובדת סוציאלית קלינית MSW, מתמחה בטיפול זוגי ומשפחתי. מדריכה עובדים סוציאלים וסטודנטים לתואר שני בעבודה סוציאלית. עובדת שנים ארוכות במגזר הציבורי כמטפלת בנשים ובגברים החווים קונפליקטים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל עידית לונדון שפיר

אודות עידית לונדון שפיר

נעים מאד, אני עידית, עובדת סוציאלית קלינית MSW, מתמחה בטיפול זוגי ומשפחתי. מדריכה עובדים סוציאלים וסטודנטים לתואר שני בעבודה סוציאלית. עובדת שנים ארוכות במגזר הציבורי כמטפלת בנשים ובגברים החווים קונפליקטים בזוגיות, ובנוסף בטיפול משפחתי ובהדרכת הורים. מטפלת במבוגרים המתמודדים עם קשיים מגוונים כמו: קשיים בזוגיות ובמשפחה, הורות, משברי חיים, העצמה, דימוי עצמי, הסתגלות לשינויים, אובדנים, ועוד. משלבת גישות טיפוליות בצורה אינטגרטיבית המותאמת למטופל/ת ביניהן: הגישה הדינאמית, CBT וגישת הכוחות, ונעזרת בכלים טיפוליים מגוונים. אני מאמינה בטיפול בגובה העיניים, ללא שיפוטיות. אני אוהבת אנשים, סקרנית לגביהם, ואוהבת לעזור להם למצוא את הכוחות שבהם. אני גם מאמינה בכל ליבי בכוחו של הקשר הטיפולי המיטיב להיות כוח מרפא.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עידית לונדון שפיר, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עידית לונדון שפיר ובאחריותו/ה.