לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר שירלי גורדון

ד"ר שירלי גורדון

ד"ר שירלי גורדון

פסיכולוגית שיקומית מומחית, מורשית לטיפול בהיפנוזה

פסיכולוג/ית מאומת/ת
מספר רישיון: 27-7554
מורשה לעסוק בהיפנוזה מאומת/ת
מספר רשיון: 39805

את מסלול ההתפתחות וההכשרה שלי עברתי בחיל האוויר כפסיכולוגית בבסיסי החיל השונים ובתפקידי האחרון  שמשתי כראש ענף פסיכולוגיה (סא"ל), כמנחה מקצועית האחראית על כלל הפסיכולוגים הקליניים והעו"סים הקליניים... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ד"ר שירלי גורדון

ד"ר שירלי גורדון השיב/ה ל 67% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אודות ד"ר שירלי גורדון

את מסלול ההתפתחות וההכשרה שלי עברתי בחיל האוויר כפסיכולוגית בבסיסי החיל השונים ובתפקידי האחרון  שמשתי כראש ענף פסיכולוגיה (סא"ל), כמנחה מקצועית האחראית על כלל הפסיכולוגים הקליניים והעו"סים הקליניים בחיל האוויר. לאורך השנים התנסיתי במגוון רחב של טיפולים סביב- משברי חיים, אובדן, דיכאון וחרדה, פוסט טראומה, ועוד.  שלושה תחומים בליבת העיסוק והעניין שלי בשני העשורים האחרונים: הראשון, תחום מרכזי ומהותי המגובה במחקר יישומי הוא שיפור ביצועים לאוכלוסיות מתפקדות ברמה הגבוהה ביותר (טייסים ולוחמים, ספורטאים, מנהלים בכירים). בתחום זה גם העמקתי בעבודת הדוקטורט שלי שעסקה בשיפור ביצועים לאוכלוסיות בתחום הגבוה של תפקוד. השני, הפרעות אכילה- כחלק מעיסוק מרכזי זה הקמתי את המרכז הראשון מסוגו בצה"ל לטיפול רב-מקצועי בחיילים/ות הסובלים מהפרעות אכילה. תחום שלישי בליבת העיסוק שלי הינו טראומה - כחלק משירות שנמשך 21 שנים בצה"ל  טיפלתי הן פרטנית, קבוצתית וארגונית בטראומה על כל גווניה. 

הגישה הטיפולית שלי במהותה הינה פסיכודינאמית אך אני מגדירה את עצמי כמטפלת אינטגרטיבית וגמישה ולכן משלבת בטיפול גם כלים קוגניטיביים- התנהגותיים (CBT), היפנוזה, מיינדפולנס, ביופידבק ו-EMDR.

אני מאמינה שתקופות משבר הינן פתח לצמיחה, והזדמנות נפלאה למציאת המשאבים הפנימיים שגלומים בתוכנו. ובעיקר בעיקר אני מאמינה שאף פעם לא מאוחר לעבור שינוי פנימי כי לפעמים באר ריקה מתמלאת באיחור, בזכות גשם כזה או אחר. יחד, נצא למסע משותף בסביבה בטוחה, מקבלת ולא שיפוטית במטרה להרחיב את המודעות העצמית ולעודד ביטוי עצמי במטרה להגיע לשינוי פנימי שיוביל לשיפור משמעותי של איכות החיים

גישה טיפולית והכשרה: פסיכותרפיה דינאמית, היפנוזה, פסיכותרפיה קוגניטיבית-התנהגותית (CBT), טיפול קצר מועד וממוקד, EMDR. 

אוכלוסייה מטופלת: טיפול פרטני במבוגרים ובני נוער (החל מגיל 18 ומעלה)

תחומי טיפול: טיפול במשברי חיים, חרדה, אבל ואובדן, הפרעות אכילה, חוויות עבר טראומטיות, התלבטויות ותהליכי קבלת החלטות, קשיים בין-אישים, קשיים ביצירת קשר זוגי, קשיי הסתגלות ומשברים בשירות הצבאי, הורות, יציאה לגמלאות, ניהול זמן, איזון קריירה ומשפחה, התמודדויות בזוגיות על כל שלביה, שיפור ביצועים ובניית חוסן מנטלי/פסיכולוגיית ספורט. 

הרצאות וסדנאות: במגוון נושאים בתחומי פסיכולוגיה כגון התמודדות עם מצבי לחץ וכישלון, הסתגלות לצה"ל ועוד. קיימת אפשרות לבניית הרצאות מותאמות אישית לנושא המבוקש ולמספר המשתתפים.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר שירלי גורדון, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר שירלי גורדון ובאחריותו/ה.