לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אליה אקרמן

אליה אקרמן

אליה אקרמן

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות ומטפלת זוגית ומשפחתית

מוסמכת (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומתת
מספר ת.ז: 00000-2693

ביבליותרפיסטית, מדריכה ומטפלת זוגית ומשפחתית.  עובדת עם מתבגרים ומבוגרים, כמו גם עם הורים, משפחות וזוגות בקליניקה בהרצליה.  מטפלת זוגית מתמחה בתחנה לטיפול פרטני, זוגי ומשפחתי בהרצליה.  מטפלת... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל אליה אקרמן

אודות אליה אקרמן

ביבליותרפיסטית, מדריכה ומטפלת זוגית ומשפחתית. 

עובדת עם מתבגרים ומבוגרים, כמו גם עם הורים, משפחות וזוגות בקליניקה בהרצליה.  מטפלת זוגית מתמחה בתחנה לטיפול פרטני, זוגי ומשפחתי בהרצליה. 

מטפלת מתוך תפיסה אינטגרטיבית, הומניסטית ומערכתית. משלבת חשיבה דינמית עם מיינדפולנס וגישות ממוקדות חוויה, EFT  וACT, תוך תיאום והגדרה משותפת של מטרות הטיפול.

דוברת אנגלית שפת אם ומציעה טיפולים גם בשפה האנגלית. 

טיפלתי במשפחות והורים ביחידה הטיפולית ייעוצית של מרכז החירום בפנימיית הדסים.

במסגרת עבודתי  במתי"א הרצליה, החינוך המיוחד, צברתי ניסיון רב  בעבודה עם ילדים, ליווי הורים וצוותי חינוך. 

ניסיון בבריאות הנפש כולל התמחות של שנתיים ביחידה לחרדה ודיכאון במרפאת "הנוטרים" -בי"ח שלוותה,  כמו גם הנחיית קבוצות באנוש, ובסדנת גל: מרכז שיקומי לסובלים מהלם קרב בבי"ח תל השומר.

מדריכה בביבליותרפיה בסמינר הקיבוצים. 

אקסטרנשיפ ב EFT טיפול זוגי ממוקד רגש.

בוגרת התוכנית לפסיכותרפיה אינטגרטיבית זוגית ומשפחתית  של מכון שינוי. 

בעלת תואר שני בטיפול בביבליותרפיה, מהחוג לייעוץ והתפתחות האדם, אוניברסיטת חיפה (הצטיינות יתרה). התזה שלי חקרה את תהליך בחירת שם הילד הראשון כמהדהד את חווית העצמי של ההורה ויחסיו עם שמו.

מתחברת לתפיסתו של מרטין בובר ש"חיי אמת הם מפגש". מאמינה באפשרות לשינוי ובכוחו התרפויטי של המפגש האנושי להנעת תהליכים אישיים ובינאישיים. 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אליה אקרמן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אליה אקרמן ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת אליה אקרמן

בין מסכה למשחק
אליה אקרמן
הפסיכותרפיה מתרחשת על פי וויניקוט בחפיפה בין תחומי המשחק של המטפל והמטופל. תחום זה, הממוקם במרחב הפוטנציאלי, מותנה בנוכחות של אחר אשר נוסך...
מאמרים | 19/9/2021 | 3,233 | תגובה אחת