לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ינון רביד

ינון רביד

ינון רביד

עובד סוציאלי מאומת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 36467

אני מאמין בכוחו של האדם לחיות חיים של משמעות ושל אושר, באמצעות חיבור לכוחות שבו ולתשוקותיו, תוך עבודה על הקשרים שלו עם סביבתו ומשפחתו. אני מטפל בבני נוער וילדים (גילאי 8-18) ובצעירים (גילאי 18-35) המתמודדים עם... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל ינון רביד

אודות ינון רביד

אני מאמין בכוחו של האדם לחיות חיים של משמעות ושל אושר, באמצעות חיבור לכוחות שבו ולתשוקותיו, תוך עבודה על הקשרים שלו עם סביבתו ומשפחתו.

אני מטפל בבני נוער וילדים (גילאי 8-18) ובצעירים (גילאי 18-35) המתמודדים עם קשיים של הימנעות והסתגרות, קשיים ביצירת קשרים חברתיים, קושי בקבלת סמכות, חרדה, דיכאון, חוסר התמדה במסגרות, טיפול בטראומה ופוסט טראומה, התנהגויות סיכון, והתמודדות עם אבל ואובדן. בעל ניסיון בעבודה עם ילדים ונוער על הרצף האוטיסטי.

בטיפול, אני פוגש את האדם במקום בו הוא נמצא, ומתקדם יחד אתו בהתאם לקצב שלו ובאמצעות חיבור לעולם שלו.
אם יש צורך טיפולי, אני יוצא גם אל מחוץ לקליניקה.
בטיפול בילדים ובבני נוער, אני רואה בהורים שותפים לתהליך. כמי שמכירים את ילדכם הכי טוב, תוכלו לעזור לי להגיע אליו, ובמהלך הטיפול נוכל ביחד להבין אותו בדרכים נוספות, ולהציע כלים חדשים באמצעותם תוכלו לתמוך בו ולסייע לו. הטיפול יכול להיות פרטני ומלווה בהדרכות הורים, או טיפול דיאדי (משולב הורה-ילד). 

בתוך העולם רווי המסכים והאתגרים שבו אנו חיים, אני רואה את המרחב הטיפולי כמקום בטוח, בתוכו יכול אדם להביע את עצמו, לבחון תפיסות ועמדות, לגלות כוחות חדשים, ליצור קשרים מיטיבים בתוך הטיפול ומחוצה לו, ולחוות משמעות והצלחה.

אשמח להכיר ולצאת לדרך משותפת.
ינון 0526694806

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ינון רביד, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ינון רביד ובאחריותו/ה.