לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
איתי סבח

איתי סבח

איתי סבח

מטפל באמצעות אומנויות(MAAT), מדריך הורים בגישה ההיקשרותית ויועץ שינה

מוסמך (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות מאומת
מספר ת.ז: 00000-8409

עולם הטיפול זרם בעורקיי הסקרנות האנושית שלי מגיל צעיר. במקביל גם עולם היצירה הכתובה משך אותי מאוד ואני עד היום כותב במקביל לעבודתי כמטפל. אני מאמין שלמילים וסמנטיקה יש כוח ואפקט שיכולים לא רק להרגיע אלא גם לרפא.... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל איתי סבח

אודות איתי סבח

עולם הטיפול זרם בעורקיי הסקרנות האנושית שלי מגיל צעיר. במקביל גם עולם היצירה הכתובה משך אותי מאוד ואני עד היום כותב במקביל לעבודתי כמטפל. אני מאמין שלמילים וסמנטיקה יש כוח ואפקט שיכולים לא רק להרגיע אלא גם לרפא. המילים הם הבחירה שלנו כיצד להתבטא, להגדיר ולהתייחס.                                                                                                                                               

טיפול באמצעות אומנויות מציע כלים אנושיים ויצירתיים - משחק, ספר, תנועה, יצירה, שירה- שמטרתם לאפשר תהליך מרפא ומעמיק למגוון הרחב של חלקי הנפש. הטיפול, כמו עולם היצירה המשולב בו, מתאים לילדים בגיל הרך ויסודי, נוער, בוגרים ומבוגרים.                          

מסיום הלימודים וההסמכות לטיפול הדרכה, אני עובד בגני תקשורת מטעם עמותת 'אותי' ומרכז טיפולי 'תמורות-לילד, להורה ולמשפחה'.    במסגרות אלו אני מלווה מטופלים בטווח גילאי גן עד אחרי צבא וגם מבוגרים, בהתמודדות עם אבחנות מורכבות-חרדה, הרצף האוטיסטי בתפקודים המגוונים, קשב-ריכוז והיפראקטיביות. חלקם מתמודדים גם עם קשיים רגשיים וחברתיים-חוסר ויסות חושי ורגשי, התנגדות לסמכות הורית וחינוכית, קונפליקט בנוגע לזהות המינית, קושי להשתלב בקבוצת השווים, התבודדות-הימנעות-דיכאון.                              

במפגש עם הורים נדבר ונחשוב ביחד את הילד/ה והקשר שלכם, בהתאם לצורך ולקשיים שעולים. כיצד, איפה ומתי אפשר לשנות ולחזק.  קשר הורה-ילד מתחיל מרגע הלידה והוא ייחודי והחלטי ובמקביל נמשך ונחווה אחרת בשלבי החיים השונים. אני מאמין שהקשר בין הורה לילדו הוא המשמעותי העיקרי והוא לרוב מלווה בהתלבטויות, שאלות והמון אהבה. העמקה בבסיסים עליהם הקשר צמח יכולה להוביל להתפתחות, קירבה ורגיעה משפחתית.

התואר הראשון שלי ב'פסיכולוגיה' הוא מטעם באונ' בן גוריון, סיימתי בשנת 2013.  התואר השני ב'טיפול באמצעות אומנויות' וההסמכה ללטיפול(סטאז' מקצועי) מטעם "סמינר הקיבוצים", סיימתי בשנת 2020.  ההסמכה ל'הדרכת הורים בגישה ההיקשרותית' מטעם בית הספר הפרטי 'חזרה ללב ההורות' של רותי דראל, השלמתי את הלימודים והסטאז' בשנת 2021.  ההסמכה לייעוץ בקשיי הרדמה ושינה היא מטעם 'המרכז הרב מקצועי לשינה בגיל הרך, השלמתי את הסטאז' ב2021.                             

במהלך השנים למדתי במגוון רחב של קורסים וסדנאות כתיבה על מנת להרחיב ולהעמיק בידע, היצירתיות והאפקט המרפא שיש בתהליכי כתיבה וקריאה- 'מנשר-בית ספר לאומנויות', 'סדנאות הבית'. בנוסף עברתי השתלמות מקצועית לזיהוי, עיבוד ופיענוח להבעות פנים ושפת גוף.

 

מקבל בקליניקה שפתחתי ברחובות(רחוב יהואש 9). המקום ביתי, ירוק, נעים ומזמין לשיחה, יצירה והעמקה.

                       

 

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של איתי סבח, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי איתי סבח ובאחריותו/ה.