לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
מור שלו

מור שלו

מור שלו

פסיכולוגית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-12207

אודות מור שלו בקצרה:

פסיכולוגית קלינית מומחית, עובדת בשירות הציבורי ובקליניקה פרטית בבנימינה (צמוד לתחנת הרכבת כך שנגיש תחבורתית). יש לי ניסיון בעבודה עם נוער המתגורר בפנימייה, עם מבוגרים המטופלים בבריאות הנפש ועם ילדים, מתבגרים...

פניה אל מור שלו

אודות מור שלו

פסיכולוגית קלינית מומחית, עובדת בשירות הציבורי ובקליניקה פרטית בבנימינה (צמוד לתחנת הרכבת כך שנגיש תחבורתית).

יש לי ניסיון בעבודה עם נוער המתגורר בפנימייה, עם מבוגרים המטופלים בבריאות הנפש ועם ילדים, מתבגרים ומבוגרים המתמודדים עם כאב כרוני ומצבים פיזיולוגים שונים (נכויות, מחלות). אחד התחומים בהם אני מתמקדת הוא עבודה עם בני נוער, בשילוב הדרכת הורים. בנוסף, מחזיקה בתפיסה הוליסטית של האדם, מתעניינת בקשר גוף-נפש ובטיפול באנשים המתמודדים עם מחלה או נכות. מציעה טיפולים בתחומים אלו וגם במגוון הרחב של התמודדויות עם אתגרי החיים והנפש. 

אני מטפלת בגישה אינטגרטיבית, בעיקרה דינאמית ומשלבת כלים קוגניטיביים-התנהגותיים, מיינדפולנס ועוד, בגמישות, ברגישות ולפי צרכי הטיפול. יש לי ניסיון בעבודה ארוכת-טווח וכן בטיפולים ממוקדים קצרי-טווח.

רואה טיפול כמרחב בין-אישי מחזיק ותומך, המאפשר התבוננות וחקירה עצמית ושמתוכו יכולות להתרחב דרגת החופש הפנימי, תחושת ה Well-Being ובחירה מודעת ומתאימה לנו יותר של דרכינו בעולם.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של מור שלו, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי מור שלו ובאחריותו/ה.