לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
ד"ר נורית מרכוס - רימרצ'וק

ד"ר נורית מרכוס - רימרצ'וק

ד"ר נורית מרכוס - רימרצ'וק

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-396
מורשה לעסוק בהיפנוזה מאומתת
מספר רשיון: 592

אודות ד"ר נורית מרכוס - רימרצ'וק בקצרה:

בהכשרתי אני פסיכולוגית קלינית מומחית ומדריכה, מורשית היפנוזה. עבדתי יותר מ-25 שנה בשרות הפסיכולוגי של אוניברסיטת תל אביב כמטפלת ומדריכה מתמחים, וכיום אני עובדת בפרקטיקה פרטית. יש לי הרבה מאד ניסיון בפסיכותרפיה,...

פניה אל ד"ר נורית מרכוס - רימרצ'וק

ד"ר נורית מרכוס - רימרצ'וק השיבה ל 33% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

דוברת עברית.

אודות ד"ר נורית מרכוס - רימרצ'וק

בהכשרתי אני פסיכולוגית קלינית מומחית ומדריכה, מורשית היפנוזה. עבדתי יותר מ-25 שנה בשרות הפסיכולוגי של אוניברסיטת תל אביב כמטפלת ומדריכה מתמחים, וכיום אני עובדת בפרקטיקה פרטית.

יש לי הרבה מאד ניסיון בפסיכותרפיה, היפנוזה, EMDR ו-EFT. אני משלבת כלים אלה במהלך השיח הטיפולי ומאפשרת בעזרתם חוויה טיפולית נינוחה ומרווחת. אני מקיימת הדרכות אישיות, קבוצתיות וסדנאות להקניית אופני השילוב של כלים אלה במהלך פסיכותרפיה. רכשתי נסיון רב בטיפול בטראומות, כאב, סטרס, פחדים, מחלות פסיכוסומטיות, דימוי עצמי, אמונות ודפוסים.

אני פתוחה לעולם הרוח, וכך מתאפשרת לי ראייה פסיכולוגית ורוחנית משולבת המעשירה את המרחב הטיפולי. למדתי הילינג ורפואה שמאנית ואני משלבת גם היבטים אלו כאשר הם עונים על צרכי המטופל ומתאימים לתפיסת העולם שלו.

אתר : www.nuritmarcus.co.il

ליצירת קשר: nuritmarcus@gmail.com                                      

טל. 052-3908533

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של ד"ר נורית מרכוס - רימרצ'וק, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי ד"ר נורית מרכוס - רימרצ'וק ובאחריותו/ה.

מאמרים מאת ד"ר נורית מרכוס - רימרצ'וק

האבל שלא נעשה: הסיפור שאינו נגמר של פוסט-טראומה
מנשה כהן, אלי פראשה, ד"ר נורית מרכוס - רימרצ'וק
המאמר הנוכחי מפנה את תשומת הלב לחוויית האובדן אצל נפגעי פוסט טראומה, שלא הם ולא סביבתם מכירים בה. היעדר ההכרה מוביל לכך שלא נוצר מקום לאבל...
מאמרים | 17/11/2009 | 41,882 | 7 תגובות