לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רונה זיו

רונה זיו

רונה זיו

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 18837

אודות רונה זיו בקצרה:

שמי רונה זיו, אני נשואה ואמא לשלושה. עובדת סוציאלית, מומחית בטיפול רגשי וייעוץ למטופלי פוריות, לנשים במעגל ההריון והלידה. בוגרת הכשרה ״ייעוץ וטיפול נפשי במטופלי פוריות״ מביה״ס לעבודה סוציאלית באוניברסיטת...

פניה אל רונה זיו

אודות רונה זיו

שמי רונה זיו, אני נשואה ואמא לשלושה. עובדת סוציאלית, מומחית בטיפול רגשי וייעוץ למטופלי פוריות, לנשים במעגל ההריון והלידה.

בוגרת הכשרה ״ייעוץ וטיפול נפשי במטופלי פוריות״ מביה״ס לעבודה סוציאלית באוניברסיטת ת״א. 

בעלת תואר שני (MAS) בסיוע הומניטרי ובריאות הציבור, Geneva University. 

המסע המאתגר להורות הנכספת רצוף אצל חלקנו קשיים רפואיים וטלטלות רגשיות ולא תמיד מגיע בספונטניות כדרך הטבע.  הזרעה והפריה חוץ גופית ivf, פניה לתרומת זרע/ ביצית, פונדקאות - כל אלו כוללים סיוע של טכנולוגית רביה (ART) או טיפולי פוריות כדי להרות ולהביא ילדים לעולם. הפניה לטיפולי פוריות נמצאת במגמת עליה חדה בארץ ובעולם ומוגדרת כמצב חיים משברי בספרות המקצועית. 

בעבודה טיפולית עם מטופלי פוריות חשוב לי לעבד ולתת מקום לחווית התסכול, האכזבה מאי הפוריות ואי השגת ההריון בדרך רומנטית ולצד זה לתמוך במטופל/ת במהלך התערבויות רפואיות פולשניות ויומיומיות, לווסת רגשות שליליים, להפחית חרדה סביב ״רכבת ההרים הרגשית״ שנעה בין הציפייה והתקוה להריון המיוחל לבין מפח הנפש שהמטופלת או בני הזוג חווים כשהטיפול לא מצליח להשגי הריון. 

אני משלבת מיומנויות של עבודה פרטנית ואישית עבור כל מטופל/ת והמסע הצרכים והמטרות שלו/ה, יחד עם ראיה מערכתית קהילתית, רפואית הנתמכת במחקרים ובנסיון הקליני בשטח במרפאות הפוריות בארץ ובעולם. 

מאמינה בכוחות וביכולות של מטופליי לעבור את המסע המורכב להורות בכל דרך בה יבחרו במרחב עוטף רגיש ומכיל. אני מלווה מטופלי פוריות בצמתי קבלת החלטות קשות, התלבטויות לגבי המשך הדרך, שיקום משבר אישי/ זוגי / משפחתי/ תעסוקתי בעקבות טיפולי הפוריות, מתן כלים להפחתת חרדה וניהול יעיל יותר של תהליך הטיפול הרפואי והפסיכוסוציאלי על כל מרכיביו (Case Management).

מטפלת פרטנית וקבוצתית בקליניקה בצפון ת״א (יש חניה).

מוזמנים לשוחח ולהתייעץ: 0528-508393  rona.langer@gmail.com

 

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רונה זיו, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רונה זיו ובאחריותו/ה.