לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
הדס עברי אליאב

הדס עברי אליאב

הדס עברי אליאב

פסיכולוגית שיקומית מומחית

פסיכולוגית מאומתת
מספר רישיון: 27-142044

נעים מאד, שמי הדס עברי אליאב, ואני פסיכולוגית שיקומית מומחית. אני מטפלת בגישה פסיכודינמית במבוגרים ובמתבגרים בקליניקה בגבעתיים. אני מאמינה ביכולתו של מפגש טיפולי לרקום קשר בין אישי מיטיב ובטוח, המאפשר חקירה... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל הדס עברי אליאב

אודות הדס עברי אליאב

נעים מאד, שמי הדס עברי אליאב, ואני פסיכולוגית שיקומית מומחית.

אני מטפלת בגישה פסיכודינמית במבוגרים ובמתבגרים בקליניקה בגבעתיים. אני מאמינה ביכולתו של מפגש טיפולי לרקום קשר בין אישי מיטיב ובטוח, המאפשר חקירה נפשית ושיפור באיכות החיים של מטופליי.  

אני מנוסה בטיפול באנשים המתמודדים עם משברי חיים, דיכאון, חרדה, קשיי זהות, קשיים ביחסים בין אישיים ותהליכי אובדן ואבל. יש לי ניסיון רב בעבודה עם אנשים המתמודדים עם קשיים בריאותיים על רקע מצבים רפואיים אקוטיים או מחלות כרוניות, ובקיאה בסוגיות הקשורות לטיפולי פוריות. עובדת עם אנשים שעברו אירועים טראומטיים וכן עם אנשים אשר מתמודדים עם פוסט טראומה. כמו כן, מנוסה בטיפול באנשים החווים התלבטויות בנוגע לנטייה מינית ו/או על רקע מגדרי. 

אני עובדת כיום בקליניקה פרטית. את הכשרתי רכשתי גם דרך עבודה ארוכה במרכז הרפואי "שיבא", תל השומר. בעברי עבדתי במרפאה למחלות זיהומיות ובמחלקה לשיקום אורטופדי. נוסף על אלה רכשתי ניסיון בטיפול בקבוצה במכון "חברים", שם טיפלתי בילדים ונוער בעלי קשיים רגשיים שונים.

עבור פנייה לטיפול מוזמנים.ות לשלוח לי הודעה/וואטסאפ למספר הטלפון 054-5331300.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של הדס עברי אליאב, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי הדס עברי אליאב ובאחריותו/ה.