לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
רינת רוזן

רינת רוזן

רינת רוזן

מטפלת משפחתית וזוגית מאומתת
מספר תעודת הסמכה: 3256

אודות רינת רוזן בקצרה:

מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני במנהל עסקים ובייעוץ חינוכי. בעברי, כיהנתי כמנהלת אגף כלכלה והשקעות במשרד ממשלתי, ובמסגרת עסקית קידמתי פיתוח עסקי, המחבר בין חברות ישראליות...

פניה אל רינת רוזן

דוברת עברית.

אודות רינת רוזן

מטפלת זוגית ומשפחתית מוסמכת, בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה ותואר שני במנהל עסקים ובייעוץ חינוכי.

בעברי, כיהנתי כמנהלת אגף כלכלה והשקעות במשרד ממשלתי, ובמסגרת עסקית קידמתי פיתוח עסקי, המחבר בין חברות ישראליות ולקוחות בחו"ל.

מסלולי כמטפלת התחיל בלימודי הנחיית קבוצות הורים, במכון אדלר, לפני כשתיים עשרה שנים. את לימודי הטיפול המשפחתי והזוגי השלמתי במכון ברקאי, ומאחורי יותר מאלף שעות של טיפול בזוגות, במשפחות ובפרט.

המפגש עם אנשים, המגיעים אלי לטיפול, מרגש אותי ומסקרן אותי, בכל פעם מחדש. אני מאמינה שאדם צריך להיות מחובר לתקווה ולמשמעות בחייו. שלכל אדם יש את היכולת והזכות לשנות ולהיות במקום שבו הוא רוצה להיות, וכמטפלת – יש לי את הכלים ללוות אותו במסע של חיפוש וגילוי הדרך הנכונה לו.

אני רואה במשפחה ובזוגיות ערך עליון, ואתגר שצליחתו אינה דבר מובן מאליו.

דרכי כמטפלת היא בחשיפת המשותף, המחבר והרצוי, על רקע המשברים והשגרה שבמערכות יחסים אלה, ותוך נתינת כבוד ומקום לכל קול ולכל פרט במערכות אלה.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של רינת רוזן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי רינת רוזן ובאחריותו/ה.