לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עדי מוסקוביץ

עדי מוסקוביץ

עדי מוסקוביץ

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-142192

אודות עדי מוסקוביץ בקצרה:

עוסק בטיפול בהורות, טיפול במשחק עם ילדים בגיל הרך ועד נוער בגישה דינמית, השואבת השראה ממיינדפולנס ובודהיזם.  פסיכולוג המתמחה בעבודה עם ילדים ונוער. מאמין בעבודה משולבת הורה-ילד, אם באמצעות טיפולים דיאדיים...

פניה אל עדי מוסקוביץ

אודות עדי מוסקוביץ

עוסק בטיפול בהורות, טיפול במשחק עם ילדים בגיל הרך ועד נוער בגישה דינמית, השואבת השראה ממיינדפולנס ובודהיזם. 

פסיכולוג המתמחה בעבודה עם ילדים ונוער. מאמין בעבודה משולבת הורה-ילד, אם באמצעות טיפולים דיאדיים או באמצעות הדרכות הורים במקביל לטיפול בילד. עובד בגישה דינמית השואבת השראה מתחום המיינדפולנס.
בשירות הפסיכולוגי חינוכי, חלק גדול מעבודתי עוסקת בלווי טיפולי של ילדים ומשפחות שזקוקים לתמיכה ובנית תוכנית טיפולית בשיתוף פעולה עם המערכת החינוכית בעקבות קשיים רגשיים, קשביים ותקשורתיים. בנוסף, אני מתמחה בעבודה בכיתות קטנות של ילדים עם לקויות למידה מורכבות וילדים שנמצאים על הרצף האוטיסטי. העברתי מספר שנים קבוצה להורים לילדים עם קשיי ויסות והתנהגות ברוח הCBT.
במקביל לעבודה בשירות הפסיכולוגי עבדתי מספר בשנים במרכז לגיל הרך שם צברתי ידע על טיפול פרטני, טיפול דיאדי והדרכות הורים בגילאים 3-6 עבור ילדים עם קשיים התפתחותיים בנושאי נפרדות, חרדה, קשיי בגמילה וקשי התנהגות.
אני נמצא בלימודים תמידיים ולמדתי לעומק תוכנית העמקה בבודהיזם ומיינדפולנס. לצד לימודי פסיכותרפיה בגישה דינמית.

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עדי מוסקוביץ, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עדי מוסקוביץ ובאחריותו/ה.