לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
עוטף ישראל

עוטף ישראל

שפיות זמנית | 29/10/2023 | הרשמו כמנויים | שלחו טקסט לבלוג

עוטף ישראל היא תוכנית חדשה, פרי שיתוף פעולה בין רדיו סול וחברת ההפקות Baigel Video Creatrive, שמטרתה להציף ולייעץ בדילמות מתחום בריאות הנפש, על רקע המלחמה בעזה.

מנחה התוכנית הוא משה הראל - מגיש תוכניות ברדיו סול.

במסגרת התוכנית אנו מראיינים אנשי מקצוע מתחומי העזרה הסוציאלית, פסיכולוגיה ועוד. ב-4 הסרטונים הראשונים אנו מעלים את הנושאים של טראומה ופוסט טראומה, מלחמה בשידור חי וההשפעות שלה על מתבגרים, איך מסתגלים לשיגרה חדשה, האם בכל אחד מאיתנו יש גיבור וכיצד ניתן למצוא אופקים חדשים גם בזמני משבר. כמו-כן הסידרה מציעה כלים פרקטיים שיכולים לסייע בהתמודדות עם המצב.

איך מתמודדים עם אי וודאות

ד"ר שרה איוניר, עובדת סוציאלית קלינית בכירה. פסיכותרפיסטית זוגית, אישית ומשפחתית. ממייסדות "מכון שינוי", היום בקליניקה פרטית. עוסקת בהכשרת אנשי מקצוע במוסדות אקדמיים בארץ ובחו"ל. מציגה תכופות בכינוסים מקומיים ובין-לאומיים, כותבת ומפרסמת בספרות המקצועית. שרה מדברת בוידאו על היכולת למצוא אופקים חדשים גם בזמנים קשים כמו אלו שאנו עוברים.

טראומה ופוסט טראומה

עוזית דגן, עובדת סוציאלית ומטפלת זוגית ומשפחתית. מטפלת גם באנשים שסובלים מפוסט טראומה במסגרת משרד הביטחון. עוזית היא גם אחות שכולה ואם שכולה לבן שסבל מפוסט טראומה. עוזית מדברת בוידאו על טרואמה, פוסט טראומה וכיצד ניתן להימנע מפוסט טרואמה.

בכל אחד יש גיבור

ד״ר מירה אציל - פסיכולוגית קלינית ורפואית בכירה. מטפלת זוגית, מומחית בהיפנוזה ו-CBT. מירה מאפשרת ניהול עצמי חכם של בריאותנו האישית. בחירה חכמה בדרך המאפשרת להוביל את גופנו וחיינו לעבר בריאות טובה, עושר רוחני, יחסים מספקים ועיסוק במה שיקר לנו באמת. בוידאו מדברת מירה על הגיבור שיש בכולנו.


- פרסומת -

שיגרה בצל המלחמה

ד״ר חביבה אייל - מטפלת זוגית ומשפחתית, מתמחה באימון אישי - Coaching, בולמיה, דיכאון, הדרכת הורים, הפרעות אכילה, זוגיות, חרדה ועוד.., חביבה מאמינה ש"טבע האדם טוב וחזק מנעוריו". בכל אחד מאתנו טמונים כוחות ומשאבים לריפוי עצמי, לגדילה ולהתפתחות. חביבה מדברת בוידאו על התמודדות של משפחה עם מתבגרים בשעת מלחמה, מצבי הלחץ , תגובות חריפות , ומריבות בזמן שכולנו חווים מלחמה בשידור חי.

 

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא:
גילי בלומנפלד-אורן
גילי בלומנפלד-אורן
עובדת סוציאלית
נצרת והסביבה, עכו והסביבה, יקנעם והסביבה
אוריאל רוס
אוריאל רוס
עובד סוציאלי
תל אביב והסביבה, רמת הגולן, טבריה והסביבה
איתי סבח
איתי סבח
מוסמך (M.A) בטיפול באמצעות אמנויות
רחובות והסביבה, תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
רומי ארן שורץ
רומי ארן שורץ
פסיכולוגית
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)
הלה יהלום
הלה יהלום
פסיכיאטרית
תל אביב והסביבה, פתח תקוה והסביבה, רמת גן והסביבה
פרופ' אורן קפלן
פרופ' אורן קפלן
פסיכולוג
מורשה לעסוק בהיפנוזה
תל אביב והסביבה, שרון ושומרון, מודיעין והסביבה

עוד בבלוג של שפיות זמנית

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.