לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
 
מלגות פנויות והגשת מועמדות - עדכון

מלגות פנויות והגשת מועמדות - עדכון

פסיכולוג ארצי | 4/5/2014 | הרשמו כמנויים

נוסחת חלוקת המלגות הוגשה כהמלצה למנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' רוני גמזו, בסיכום עבודת צוות בדיקת נוסחת הקצאת מלגות בפסיכולוגיה. פרופ' גמזו קיבל את המלצת צוות הבדיקה והסיכום פורסם בדצמבר 2011.
אחת מהמטרות של שיטת חלוקת המלגות החדשה הינה להבטיח הענקת מלגה למתמחה על סמך עקרונות השקיפות, ההגינות, האובייקטיביות ומתן הזדמנות שווה.
להלן מידע והנחיות בנושאים הנוגעים לתהליך הגשת מועמדות לצורך ראיון לקבלת מלגה במוסד מוכר ובחירת המתמחים ע"י המוסדות לאחר ראיונם:
מלגות פנויות והגשת מועמדות - עדכון

תגיות:

מטפלים בתחום

מטפלים שאחד מתחומי העניין שלהם הוא: התמחות, מלגות להתמחות בפסיכולוגיה
עירית פרלמן
עירית פרלמן
פסיכולוגית
ירושלים וסביבותיה, אונליין (טיפול מרחוק)
ענבל סיני
ענבל סיני
פסיכולוגית
כפר סבא והסביבה
אליוט גרהם
אליוט גרהם
פסיכולוג
ירושלים וסביבותיה, אונליין (טיפול מרחוק)
דנה קאופמן
דנה קאופמן
פסיכולוגית
תל אביב והסביבה, אונליין (טיפול מרחוק)

עוד בבלוג של פסיכולוג ארצי

תגובות

הוספת תגובה לפוסט

חברים רשומים יכולים להוסיף תגובות והערות.
לחצו כאן לרישום משתמש חדש או על 'כניסת חברים' אם הינכם רשומים כחברים.

רפאל יונתן לאוסרפאל יונתן לאוס12/5/2014

ודה ושאלות נוספות- האם משתמע שעד היום לא היה ביטוי לשקיפות הגינות והזדמנות שווה?. האם אכן כפי שעולה מהניסוח ומרוח ההמלצות מדובר בהכרזת אי אמון פומבי בפסיכולוגים האחראים על מקומות ההתמחות?

מספר הערות נוספות:
1- בנוהל החדש יש חובת נוכחות של משפטן או איש מנהלה בראיונות לקבלה להתמחות. לדרישה זו אין אח ורע במקצועות אחרים בהם יש התמחות כגון רפואה. דרישה זו פוגעת בפרטיות וביכולת לנהל שיח כן ופתוח בסוגיות אישיות וטיפוליות. האם נלקחה בחשבון השפעתה המסרסת על המקצוע והעוסקים בו?
2- בנוהל החדש ניתן לבחור בין הגשת מועמדות להתמחות בילדים להגשה מועמדות להתמחות עם מבוגרים. מניין ההפרדה ומה היא באה לשרת? האם במקרה כותב המסמך טעה לחשוב שגם בפסיכולוגיה קלינית כמו בפסיכיאטריה ישנה הפרדה בין התחומים?

קים יובלקים יובל5/5/2014

תודה ושאלות. תודה רבה על הפרסום. יש לי שתי שאלות:
1."כל מועמד רשאי להגיש מועמדות לשלושה מוסדות בהם מתפנה מלגה". מה זה אומר מבחינת פרקי זמן ההמתנה בין הגשת מועמדויות? ; ר"ל הגשתי לשלושה מקומות ולא זימנו אותי/לא התקבלתי. כמה זמן צריך לחכות עד שאני יכול לשלוח שוב?
2. משמעות המשפט "הזימון לראיון יתבצע על פי סדר הופעת המועמדים ברשימות ההמתנה בלבד" היא שלמוסדות אין השפעה את מי הם מזמנים לראיון? לדוגמה, אם יש 5 מועמדים ששולחים קו"ח למוסד מסויים האם אין לאנשי המקצוע במוסד בחירה, והם מחוייבים לבחור לראיין את השלושה המדורגים הכי גבוה ברשימת ההמתנה ולבחור מתוכם?