יריד פסיכולוגיה עברית

תקליטור להתמודדות עם מתחים וחרדות

מחיר קטלוגי: 75.00 ₪
מחיר: 70.00 ₪

לפרטים נוספים ולרכישה ניתן ליצור קשר עם צימרמן יעקב (צימי)
טלפון: 04-6547106

המוכר: משב
טלפון: 04-6547106 (צימרמן יעקב (צימי))
אופן משלוח: בדואר רשום
זמן אספקה: עד 7 ימי עסקים
תקליטור להתמודדות עם מתחים וחרדות

תקליטור להתמודדות עם מתחים וחרדות

התקליטור "minustress – התמודדות עם חרדות" הינו תקליטור הדרכה ואימון אישי.
התקליטור מציג כלים לשיפור ההתמודדות היום יומית עם דאגות ומתחים – החל מרמת המתח השכיחה אצל מרבית האנשים, ועד רמה של חרדות.
התקליטור, הנוגעים בצד הפיזיולוגי ובהיבטים קוגניטיביים של מיקוד הקשב ושימוש בדמיון.
בתקליטור שמונה כלי התמודדות שונים בשלושה ממדים שונים: המימד הפיזיולוגי גופני כמו טכניקת נשימה והרפיית שרירים, המימד הקוגניטיבי והדמיון המודרך כמו "יצירת מקום בטוח", והמימד של שליטה במיקוד הקשב כמו תרגיל שינוי מיקוד הקשב. תרגילים אחרים כמו "קשב לב" ו- "חימום ידיים להרגעה" עושים אינטגרציה בין המקורות השונים.
בכלל מבטא התקליטור את האינטגרציה שעושים מחבריו בין טכניקות פיזיולוגיות, קוגניטיביות וכאלו הקשורות במיקוד הקשב.
יוצרי התקליטור הם צוות "משב": ד"ר דני חמיאל, אודי גל, זהבה לונטל ויעקב צימרמן – כולם אנשי מקצוע בכירים בתחום התמודדות עם לחצים וחרדות.
בנוסף ליכולת להשתמש בתקליטור לצורך הפגת מתחים וטיפול בחרדות והעמדתו לרשות מטופלים, מלווה תקליטור זה גם תכנית הדרכה אישית באמצעות האינטרנט www.minustress.com , העוסקת בהתמודדות עם חרדת בחינות (פירוט בהמשך)

עלות התקליטור – 70 ש"ח
עוד פרטים על התוכניות ועל המחברים – באתר www.minustress.com
בשאלות במייל ניתן לפנות לכתובת test@minustress.com.
 

 

תוכנית הדרכה להתמודדות עם חרדת בחינות - תוכנית הדרכה באינטרנט

אתר מינוסטרס (https://minustress.com ) מציע תוכנית לעזרה עצמית להתמודדות עם חרדת בחינות. האתר אינו עוד אתר מידע אודות חרדת בחינות ומאפייניה (אתרים רבים כאלו מצויים בארץ ובעולם), אלא אתר ייחודי המציע תוכנית הדרכה אינטראקטיבית: בתוכנית זו המודרך מאבחן את מאפייני חרדת הבחינות שלו, לומד להכיר את שורשי החרדה ודרך היווצרותה ומתרגל רפרטואר כלים רחב (הנשענים על תפיסה קוגניטיבית-רגשית-פיזיולוגית) להתמודדות עם חרדה זו. התוכנית מתקדמת עם המודרך שלב אחר שלב על פי צרכיו וסגנונו. במהלך התוכנית, המודרך מקיים קשר דרך האינטרנט עם מנחה המלווה אותו. התוכנית מיועדת לתלמידי תיכון וסטודנטים הסובלים מחרדת בחינות ומבקשים לעזור לעצמם, אך אינם רוצים או אינם יכולים לפנות לטיפול פרטני פנים אל פנים. הנרשמים לתוכנית מקבלים "ערכת אימון אישי" הכוללת תקליטור הדרכה ומד-חום (לצורך אימון במשוב ביולוגי פשוט להתמודדות עם לחץ), הנשלחת לביתם. ארבעה אנשי מקצוע מתחום בריאות הנפש (קבוצת משב) חברו יחדיו למיזם זה ועומדים מאחריו: ד"ר דני חמיאל, זהבה לונטל, אודי גל וצימרמן יעקב (צימי).

לכניסה לאתר ולהרשמה: https://minustress.com

 

תקליטור להתמודדות עם מתחים וחרדות
מחיר קטלוגי: 75.00 ₪
מחיר: 70.00 ₪

לפרטים נוספים ולרכישה ניתן ליצור קשר עם צימרמן יעקב (צימי)
טלפון: 04-6547106

Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.