יריד פסיכולוגיה עברית

תקשיבו לי רגע – שאלות של הורים – תשובות של ילדים/חלי ברק

מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 79.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
תקשיבו לי רגע – שאלות של הורים – תשובות של ילדים/חלי ברק

תקשיבו לי רגע – שאלות של הורים – תשובות של ילדים/חלי ברק

כמה פעמים אמרתם או חשבתם" אני לא מבין מהו הוא רוצה, מהו הוא אומר" ? כמה פעמים הרגשתם כי אתם מבולבלים, מתוסכלים ואשמים כי לא הבנתם מה הילד שלכם רוצה ,מה הוא צריך? ובכלל..

"תקשיבו לי רגע " נכתב עבורנו ההורים ונועד לתרגם את "שפת הילדים". מחברת הספר חלי ברק, פסיכולוגית חינוכית מומחית מעידה כי הקושי להבין את "הראש של הילדים" הוא אמיתי. ילדים אינם מסבירים עצמם במילים ברורות"בשפה של מבוגרים" ולכן כל כך קשה לעיתים להבין אותם ולעזור להם.

אז למה קשה להבין את הילדים?
סיבה אחת היא ,שמול עושר רגשותיהם של הילדים בולט הקושי שלהם לבטא באופן מילולי רגשות אלו. בשנות חייהם הראשונות ילדים ממעטים להסביר עצמם במילים אך גם בהמשך חייהם ילדים מדברים בשפה קצרה ותמציתית ולעיתים קשה כמבוגר להבין את מורכבויות המסר והכוונה.
לעיתים קשה לילדים להסביר את רגשותיהם כי הרגש חבוי ,מבולבל ולא מודע גם לילד עצמו.
קושי נוסף להבין את "שפת הילדים" הוא שעולמם של הילדים אינו דומה לעולמם של המבוגרים,לא בתכניו,לא בעוצמותיו ולא בהיגיון הפנימי שלו. עולם הילדים ייחודי רק להם.


הספר בנוי משאלות של הורים ותשובות הניתנות "בשם הילדים" כתובות בגוף ראשון יחיד בשם הילד. הנושאים שנבחרו הם שאלות מרכזיות בהן מתלבטים הורים במהלך רצף ההתפתחות של ילדם; איך לעזור לילד להיות חברותי; איך לחזק עצמאות ואחריות אצל הילד;איך להשיג משמעת; מה לעשות עם החינוך המיני; איך להסתדר עם מערכת החינוך ועוד.

הספר מנסה להקנות כלי יישומי ומעשי לשיפור התקשורת עם ילדים. הוא מיועד להורים אך גם למורים ולכל מי שפוגש ילדים ומתעניין בהם. המחברת מאמינה בהיגיון ובתחושת הלב של כל אחד מההורים; כדי להקשיב ולהבין את ילדך אין צורך בתיאוריות מתוחכמות או בידע פסיכולוגי מורכב. צריך בעיקר לרצות ולהקשיב ,לא לפחד, להקשיב ואז אפשר לשמוע את הילד אומר לנו הרבה מממה שאנחנו צריכים לדעת.

והחשוב מכל :הביטו בילדכם, הביטו בו ממש, הקשיבו לילדכם, הקשיבו לו ממש. חשבו לעצמכם על שאלות המטרידות אתכם לגביו. דמיינו שאתם שואלים את ילדכם אותם שאלות והקשיבו לתשובתו ובעיקר הקשיבו מה עונה לכם ילדכם בהתנהגותו בשפת גופו ובמילותיו..
הספר בהוצאת "אח".

 

הפרק "איך לחזק את הבטחון העצמי" מתוך הספר באתר המחברת חלי ברק

תקשיבו לי רגע – שאלות של הורים – תשובות של ילדים/חלי ברק
מחיר קטלוגי: 98.00 ₪
מחיר: 79.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

תסריטים נרקיסיסטיים של ההורות/מנזנו, אספסה, זילק
תקווה ופחד בפסיכואנליזה/א.מיטשל
תרפיה באמנויות התפתחויות חדשות – תיאוריה ומעשה/דאלי, קייס
תרפיה באמנות והפרעות חוסר קשב/היפראקטיביות גישות אבחוניות וטיפוליות
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.