יריד פסיכולוגיה עברית

ריצת חיי / תומר סננס

מחיר קטלוגי: 88.00 ₪
מחיר: 79.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אוריון הוצאת ספרים
טלפון: 03-5030822 (ענת גרנות)
דמי טיפול ומשלוח: 20 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה קרובה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
ריצת חיי / תומר סננס

ריצת חיי / תומר סננס

בנובמבר 2021 חציתי את קו הסיום של ״חצי איש הברזל״ טבריה תחרות המשלבת שחייה, ריצה ורכיבה על אופניים מסביב לכינרת,  בתוצאה נאה של 6:12 שעות, אבל משהו בפנים חזר וניקר בי: לפי כל האימונים הייתי אמור לרדת משש שעות. מה קרה לי? 
חצי שנה מאוחר יותר, לאחר שבריצות אימון שגרתיות חשתי תשישות לא מובנת, התחלתי לעבור סדרת בדיקות. כאדם צעיר, ספורטאי, המקפיד על אורח חיים בריא, לא הייתה לי שום סיבה לחשוש. אבל כשהגיעו תוצאות הבדיקות, השמיים נפלו עליי: התברר שבקיבתי מקנן זה שנים גידול סרטני ממאיר ואלים בגודל עשרה סנטימטר. הריצה למעשה הצילה את חיי: לא סבלתי מכאבים או מתסמינים כלשהם, ואלמלא אותה תשישות באימונים, לא הייתי טורח להיבדק.
יצאתי למסע ברכבת הרים מסחררת וחסרת רחמים: עברתי טיפולי כימו מייסרים וניתוח מורכב להוצאת הקיבה. הגעתי לרגעי השפל של חיי, אבל דווקא אז התעשתּי והפכתי להיות נהג הקטר של הרכבת.

 

בגילוי לב מרגש וסוחף מגולל תומר סננס את סיפור חייו – סיפור מעורר השראה על התמודדות עם כאבים פיזיים ומשברים נפשיים, על המשפחה התומכת, על הנחישות ואהבת החיים – ועל ניצחון מתוק במיוחד במסלול המרתון אחרי שנתיים של מאבק על החיים.

ריצת חיי / תומר סננס
מחיר קטלוגי: 88.00 ₪
מחיר: 79.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אוריון הוצאת ספרים

יוליה באה לבקר / אושרי ברמן
למה דווקא אני / אילנה מור
המחשבות של יואב משחקות תופסת / לילך פוקס
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.