יריד פסיכולוגיה עברית

לכל אדם יש שביל-על עשייה,אהבה,קריירה ועוד/יפה-ינאי

מחיר קטלוגי: 92.00 ₪
מחיר: 75.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
לכל אדם יש שביל-על עשייה,אהבה,קריירה ועוד/יפה-ינאי

לכל אדם יש שביל-על עשייה,אהבה,קריירה ועוד/יפה-ינאי

דרך סיפורים אישיים מרתקים, פורש ד``ר אורניה יפה-ינאי את מסעותיה עם האנשים בשבילי העשיות שלהם. בסיפורי המסעות עולים מקורות הקושי ותחושות ההישג של בני אדם בדרכם למימוש עשייתם וכיצד בחרו להתמודד איתם.
אנשים רבים כל כך חווים את עצמם כמי שאינם יודעים מה היו רוצים לעשות, עד כי השאלה הראשונה, המתבקשת, היא תמיד אחת; לולא היו לך מגבלות, מה היית בוחר לעשות? אילו לא היו ניצבים בפניך מכשולים - אמיתיים או מדומים - מה היית חולם או להגשים? תשובה כנה על שאלות אלה מאפשרת לכל אחד לבדוק מה באמת היה רוצה לעשות בחייו, ומבלי שהמטרה תהיה מוסתרת על ידי מסכות שונות של חששות וחוסר אמונה. כך גם ניתן לבדוק אמונות שגויות, פחדים וציפיות הבולמים את העשייה.
לא כל איש עסקים ``עושה`` כסף ולא כל פילוסוף הוא עני. יותר מזה, אם אינך מתאים לתחום מסוים, ספק אם תצליח בו כפי שיכולת להצליח בתחום שאתה מתאים לו ומזוהה איתו. ההתאמה האישית שבין האדם לבין העיסוק היא שקובעת. ככל שאדם יידע להקשיב יותר לצרכיו המקוריים כמו גם לצרכי האחרים הוא יוכל להצליח, ליצור ולייצר בשוק תחרותי משתנה שעיקרו: הענות מהירה ומדויקת לצרכים מקוריים ומשתנים.

``התקיעות`` בעשייה היא, לעיתים, חלק הכרחי מתהליכי הגדילה וההתפתחות של כל אחד מאתנו. עם זאת, חלומות נועדו כדי להגשים אותם. אין צורך שהחלומות יהיו גדולים, מספיק שהם יהיו שלכם.

ד``ר אורניה יפה-ינאי, פסיכולוגית תעסוקתית וקלינית בכירה, מרצה ויועצת בארץ ובחו``ל. מתמחה באבחון, ליווי ואימון של יחידים ומשפחות בעלות עסקים, במסעותיהם לקראת זיהוי חזון העשייה שלהם ומימושו. שותפה בקבוצת ``אדם``, המתמחה באיבחון ופיתוח משאבי האדם וב-עמ``י, חברה המתמחה בייעוץ לעסקים משפחתיים

לכל אדם יש שביל-על עשייה,אהבה,קריירה ועוד/יפה-ינאי
מחיר קטלוגי: 92.00 ₪
מחיר: 75.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

ליקויי למידה - הקניית כתיבה תיאוריה, זיהוי קשיים, דרכי טיפול/ברכה וינוגרד
ליקויי למידה - הקניית קריאה תיאוריה, זיהוי קשיים, דרכי טיפול/ברכה וינוגרד
ללמוד מלקויי למידה על פסיכולוגיה אחרת/נויה ספקטור
למידה בהקשר חברתי/לב ויגוצקי
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.