יריד פסיכולוגיה עברית

אנשים עדינים / מיכל ברנע-אסטרוג

מחיר קטלוגי: 84.00 ₪
מחיר: 68.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
אנשים עדינים / מיכל ברנע-אסטרוג

אנשים עדינים / מיכל ברנע-אסטרוג

לא מעט אנשים מתהלכים בעולם בתחושה שהם יצורים עדינים שנקלעו למציאות גסה. מודעת ונהירה יותר או פחות, חוויה זו רוחשת תחת יסודות הווייתם ומקבלת מעמד של מצב קיומי אשר לאורו ועל גבו נבנה השאר: תחושת עצמי, תחושות אחר ועולם, והיחסים ביניהם. ספר זה מתבונן בעדינות כהוויה, כתשתית קיומית וכערך. בין הרהור תיאורטי לתובנות העולות מן ההתנסות, ובהשראת תורת הבודהא והחשיבה הפסיכואנליטית, הוא נוגע בקושי וביופי שבעדינות, ומתחקה אחר הדרך שבה פגיעוֹת החיים יכולות להפוך לחתירה לאמת ולטוב.

***

"זהו ספר יפהפה הבוחן את תפקיד העדינות בחיים ואת גורלה. המחברת דנה בקשיינו ותומכת בנו בשאיפתנו להיפתח לקריאת הקיום, על המסתורין והתקווה שבו. מחקר מעמיק, מלא אהבה ומחשבה על חשיבות העדינות, אתגריה ומתנותיה – מחקר שכבר מזמן הגיעה שעתו".

ד"ר מייקל אייגן – מחבר "העצמי הרגיש", "תחושת מוות נפשי" ועוד.

 

"ברנע-אסטרוג מפליאה בבחירתה בתופעת ה'עדינות' ובעיסוק בה באופן שהפסיכואנליזה לא עשתה עד היום. ספרה מציע לקסיקון עשיר, עמוק, ובה בעת פשוט ונגיש של תובנות פסיכואנליטיות ובודהיסטיות, ומקשר ביניהן באופן המצביע על העדינות כפתח לחוויה ייחודית של הֱיות בעולם. כתיבתה האישית, השלובה בדוגמאות מהקליניקה, מחכמת המזרח ומחכמת המערב, יוצרת חוויית קריאה אסוציאטיבית מרתקת ומלמדת, אינטימית וחולמת. בימים של רעש ואלימות, 'אנשים עדינים' אינו רק מאיר עיניים אלא גם מציע בעצמו מזור של עדינות".

ד"ר מירב רוט – ראש יחידת הדוקטורט לפסיכואנליזה וממשקיה; ראש מסלול קליין בתוכנית לפסיכותרפיה באוניברסיטת תל אביב. מחברת הספר "מה קורא לקורא?".

 

"בקווים מדויקים ומוקפדים המחברת בוחנת את הדיאלוג הבודהיסטי-פסיכואנליטי ומשרטטת את תרומתו להבנת העדינות כ'הישג התפתחותי'. ספרה של ברנע-אסטרוג כתוב ברגישות ובחכמה, ולעתים קרובות מוגש לקורא כפרוזה וכשירה; בכך הוא מדגים את האופן שבו "עדינות התודעה מזינה את עדינות המעשה, ועדינות המעשה מזינה את עדינות התודעה'". 

ד"ר יורַי סלע – מנהל-שותף במכון דמו"ת; מרצה בתוכניות לפסיכותרפיה באוניברסיטת תל אביב ובאוניברסיטה העברית; עמית במכון תל אביב לפסיכואנליזה בת-זמננו.

 

ד"ר מיכל ברנע-אסטרוג היא חוקרת פסיכואנליזה ובודהיזם, מטפלת ומורה לגישת האקומי; מרצה בחוג ללימודי מזרח אסיה באוניברסיטת תל אביב וראש התוכנית התלת-שנתית לגישת האקומי בישראל. ספרה "התבהרות – ויפאסנה, פסיכואנליזה והתודעה החוקרת את עצמה" ראה אור בהוצאת רסלינג (2017).

אנשים עדינים / מיכל ברנע-אסטרוג
מחיר קטלוגי: 84.00 ₪
מחיר: 68.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

זר התפרקות אדום/ ירון גילת
הורות יחידנית/ דרור אורן
DC:0-5 עברית / עריכה מדעית ד"ר מירי קרן
מסע הגיבורה / רות נצר
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.