יריד פסיכולוגיה עברית

מצפן לזוגיות ראויה / ניצה ירום

מחיר קטלוגי: 88.00 ₪
מחיר: 71.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
מצפן לזוגיות ראויה / ניצה ירום

מצפן לזוגיות ראויה / ניצה ירום

ספר "מצפן לזוגיות ראויה — מדריך לשותפות במיניות ואינטימיות" נועד להקל על הקורא להכיר את התשוקה המינית ואת המבוכה שבמפגש האינטימי כצורך אנושי מענג ומקרב. הספר נועד לעזור להבין את סבך היחסים המיניים ולהתיר אותם, להפוך סטריאוטיפים ופנטזיות לדיאלוג אנושי בין אנשים — ללא תיוג של מגדר או גיל. 
מיניות היא נושא אפוף מסתורין, מעורר וגם מביך. כולם עסוקים במין, רבים נוטים להכחיש זאת. נשים כיום פעילות ומצהירות בגלוי על תשוקתן המינית ונאבקות בהטרדות מיניות. גברים, שזכותם לעונג הייתה במהלך השנים עובדה חברתית, נסוגים במקרים רבים להיות שחקני משנה. אלה גם אלה נושאים מטען של עכבות. העיסוק החברתי במין הוא לרוב במוקצן ובסנסציוני — מדברים על מין, אבל חסרים שפה לדבר בשניים. קיים עיסוק רב במין והיצע גדול של אופציות — בסטוצים, בפורנו, בפרסומות, תוכניות ראיונות וריאליטי — והאנשים נעים בין הפגנתיות למבוכה.
האדם הוא יצור מיני בעל יצר וזקוק לפרטנר. היצר והנפש מבקשים את החיבור הזוגי, אך השותפות והתיאום בשניים קשים להשגה. לרוב בולט בו המאבק בין צרכים ואינטרסים.
באמצעות דוגמאות מחדר הטיפולים המאירות את הסבך הקיים, מביאה ד”ר ניצה ירום את ניסיונה הרב ואת התבוננותה כפסיכולוגית וכפסיכואנליטיקאית. המחברת מתווה דרכים מאתגרות לקרבה, עונג ואינטימיות, בעולם המפתה והמבלבל של זמננו.
זהו ספרה העשירי של ד”ר ניצה ירום. ספריה ראו אור בעברית ובאנגלית, והיו מיועדים בעיקר לאנשים במקצועות הטיפוליים. ספר זה הוא השני בסדרת מצפן, המיועדת לקהל הרחב. קדם לו הספר "מצפן להורות ראויה — מדריך לשיח הבין דורי". הספרים בסדרה נועדו לאפשר לקוראים לפתח מצפן פנימי להבנת עולמם ולבניית מסגרת ידידותית ויחסים אינטימיים התואמים את רוח הזמן.

מצפן לזוגיות ראויה / ניצה ירום
מחיר קטלוגי: 88.00 ₪
מחיר: 71.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

מצפן להורות ראויה / ניצה ירום
להעיד על העדים / דנה אמיר
דחייה חברתית - אין מצב שמפנים את הגב / יעל אברהם
קשב ופרשנות / וילפרד ר' ביון
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.