יריד פסיכולוגיה עברית

לנגן כדורגל / טלי אברהם

מחיר: 62.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: אוריון הוצאת ספרים
טלפון: 03-5030822 (ענת גרנות)
דמי טיפול ומשלוח: 20 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה קרובה או משלוח עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
לנגן כדורגל / טלי אברהם

לנגן כדורגל / טלי אברהם

“רוב הילדים הצליחו לכתוב את השם שלהם לבד, חלק אפילו קראו בעצמם מילים שהמורה כתבה, כמו: אמא, אבא, בית, שלום... אבל אני לא הצלחתי עדיין לזכור ממש אילו אותיות מרכיבות את השם שלי.“

 

במלים אלה מספר לנו איתי על החוויה של להיות ילד עם לקות למידה.

 

איתי, ילד נבון ונמרץ, שאוהב לשחק כדורגל וחולם להיות וטרינר, מתאר בגוף ראשון את החוויות ואת הקשיים אותם הוא חווה בבית הספר ועם החברים. דרך עיניו אנו לומדים עד כמה משמעותית היא הסביבה הקרובה, המשלבת מעגלי תמיכה שונים.

 

קל מאוד להזדהות עם איתי ועם האהבה שלו לכדורגל ולבעלי חיים ולגלות אמפתיה לקשיים שלו. ילדים שיקראו את הסיפור על איתי, יוכלו למצוא את עצמם בסיפור ובעיקר להרגיש שהם לא לבד. ילדים עם לקויות למידה ימצאו בספר דמות מלאת שמחת חיים, שיוכלו להזדהות איתה ולגלות באמצעותה תחושות של תקווה ויכולת.

 

הספר מהווה גם מורה נבוכים להורים המפלסים את דרכם בנבכי הידע הרב הקיים בתחום ומרגישים שהם טובעים בים של מושגים. המחברת, בעלת ניסיון עשיר כיועצת חינוכית, מציגה בשפה מובנת ובהירה מושגים הקשורים לנושא ובונה “מילון מונחים“, הכולל הדרכה והכוונה מעשית, אשר ביכולתו לשמש כלי עזר בידי הורים ומורים גם יחד.

 

הספר, הכתוב באופן ידידותי ומאויר בחן וביצירתיות, מזמין את הקוראים - ילדים, הורים ואנשי חינוך- למסע שתחילתו היכרות עם הלקות, והמשכו מוביל לאור שבקצה המנהרה.

 

ד“ר מלי דנינו
מנכ“לית אגודת ״ניצן״

 

לנגן כדורגל / טלי אברהם
מחיר: 62.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל אוריון הוצאת ספרים

כך הפכנו למשפחה / הילה מידן
המגדל שלי נפל / מעיין אטיה
פנימה וקדימה / יעל שוחט
מחנכים את המפלצת / אשר וינשטיין
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.