יריד פסיכולוגיה עברית

המסע לשדונזיה-גילוי כוחות הקסם בממלכת יצורי הנפש/אפרת מעיין

מחיר קטלוגי: 88.00 ₪
מחיר: 79.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
המסע לשדונזיה-גילוי כוחות הקסם בממלכת יצורי הנפש/אפרת מעיין

המסע לשדונזיה-גילוי כוחות הקסם בממלכת יצורי הנפש/אפרת מעיין

"לפני שנים רבות היו בעולם הרבה כוחות קסם. בכל פעם שילד הסתבך בצרה או חווה קושי הוא היה קורא לכוחות אלו לעזרתו... אבל כוחות הקסם נבהלו והתחבאו. את מקומם תפסו שדונים שובבים שגרו בשדונזיה. הם ניסו לנהל את ממלכת הלב של הילדים – במקום כוחות הקסם. אמא טבע החכמה ראתה כל זאת והצטערה מאוד. היא ביקשה מבעלי החיים והצמחים לשמור את כוחות הקסם בשביל הילדים והחביאה כוחות אלו אצל חיות שונות, בנחל, בעננים, בעצים..."

קבוצת ילדים אמיצים יוצאת למסע מרתק לגלות את כוחות הקסם שאבדו וללמוד להתמודד עם השדונים. הם מלווים בדמות מסייעת הנקראת "בונן המתבונן" – המעניק להם כלים של מודעות וויסות עצמי: "משרוקית הסטופ" המאפשרת לעצור ולהתבונן דרך "משקפת הקסמים" וכך להצליח לזהות מצבים שבהם השדונים מנהלים את התנהגותם, ו"שיקוי האומץ והסקרנות" שמסייע להם להשתמש בתכסיסים שבונן מלמד אותם בכדי להתגבר על השדונים ולאלף אותם, על מנת להפוך ל"לוחמי אור".

 

הספר מלווה במגוון רעיונות לפעילות יצירתית, לשיחות ולתהליכים חווייתיים של מודעות עצמית – שניתן ליישמם בכיתה, במשפחה או בחדר הטיפול. דרך פעילויות אלו – הילדים לומדים מגוון של טכניקות לוויסות עצמי, הבעת רגשות באופן הולם, שליטה על כעסים ודחפים, התמודדות עם פחדים, תסכולים ודפוסי התנהגות שליליים ועוד. תהליך זה תורם לבניה ולחיזוק של כוחות האגו, ע"י כך שהילד לומד להכיר את הדחפים והרגשות המניעים את התנהגותו ולרכוש שפה רגשית המעודדת יותר שליטה עליהם. השפה תורמת להעצמה וחיבור למשאבים הנפשיים – וכך מתחזקים הדימוי העצמי והחוסן הנפשי. 

 

בספר יש התייחסות לקשיים מגוונים ושכיחים אצל ילדים, ולכן כמעט כל ילד יוכל להזדהות עם הדמויות ולמצוא הקבלות לעצמו: בעיות קשב וריכוז, אימפולסיות, קושי בדחיית סיפוקים ובשליטה על כעסים, פחדי ילדים, בישנות וחוסר ביטחון עצמי, קושי בלקיחת אחריות ובהתמודדות עם מטלות בית הספר ועוד.

 

הורה, מורה או מטפל שיעזר בספר זה ובקלפי ארץ יצורי הנפש– ילמד כלי אפקטיבי ונגיש שיעזור לו לחזק ולהעצים ילדים, להתמודד טוב יותר עם בעיות משמעת ולסייע להם להפוך חולשה לכח ולהאמין בעצמם יותר.

המסע לשדונזיה-גילוי כוחות הקסם בממלכת יצורי הנפש/אפרת מעיין
מחיר קטלוגי: 88.00 ₪
מחיר: 79.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

בסיס בטוח - התקשרות הורה-ילד והתפתחות אנושית בריאה / ג'ון בולבי
כישורי התמודדות יצירתיים לילדים-תמיכה רגשית באמצעות פעילויות /תומאס
הפסיכוזה המצויה-ועידת אנדיב/
סיפור של ערך-ספרות ילדים ככלי לחינוך ערכי/ד"ר אתי רוזנטל
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.