יריד פסיכולוגיה עברית

ייעוץ וטיפול קבוצתי בילדים ומתבגרים-תיאוריה,מחקר וטיפול/ציפורה שכטמן

מחיר: 129.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
ייעוץ וטיפול קבוצתי בילדים ומתבגרים-תיאוריה,מחקר וטיפול/ציפורה שכטמן

ייעוץ וטיפול קבוצתי בילדים ומתבגרים-תיאוריה,מחקר וטיפול/ציפורה שכטמן

 
פרופ´ שכטמן היא פרופסור מן המנין, ראש החוג לייעוץ והתפתחות האדם בפקולטה לחינוך באוניברסיטת חיפה. היא מנחה קבוצות ומכשירה יועצים ופסיכולוגים קבוצתיים זה למעלה משלושים שנה. במחקריה היא מתמקדת בעיקר בייעוץ קבוצתי ובפסיכותרפיה לילדים ולמתבגרים הסובלים מקשיים חברתיים, רגשיים והתנהגותיים. היא חיברה למעלה מ-80 מאמרים ופרקים בספרים שונים. היא חברה באגודה הפסיכולוגית האמריקנית (APA), באגודה האמריקנית לפסיכותרפיה קבוצתית (AGPA) ובאגודה להתנהגות תוקפנית (Society for Aggressive Behavior). היא משמשת כעורך משנה לכתב העת Group Dynamic ומהווה חלק מוועדת העורכים בכתבי העת החשובים העוסקים בקבוצות, וביניהם The Journal for Specialists in Group Work, The International Journal of Group Psychotherapy, Group Dynamics: Theory, Research, and Practice.

"המיוחד בספר זה הוא בתיאוריה ובמחקר המובילים אל מגמה מעשית. שכטמן מציגה גישה מתקדמת לעבודה קבוצתית עם ילדים ומתבגרים, המבוססת על מחקר. זהו ספר המכוון אנשי מקצוע, אך יש בו תובנות חשובות הנוגעות באופן כללי לכל הנוגעים בתחום זה".
- Allen E.levy, EdD, ABPP, University of Massachusetts, Amherst

"ספרה של פרופ´ שכטמן הוא תוספת מצוינת לספרות בתחום של ייעוץ קבוצתי ופסיכותרפיה קבוצתית לילדים ומתבגרים. החומר המובא בו כולל מודל אינטגרטיבי של תיאורה בשילוב עם מחקר חדש ומתאים, המלצות וקווי הנחיה מוחשיים ומועילים ליישום... הספר מומלץ מאוד, ויהפוך לטקסט בסיסי בתכנית ההכשרה שלי".
- Arthur Horne, PhD, University of Georgia

"ספר חיוני מאד שנכתב על ידי מומחית רגישה ומכוונת מחקר. מטפלים ויועצים יתעשרו משלל האסטרטגיות, מהתיאור היצירתי של מקרים רבים, וממתודולוגיות מחקר, הנוגעות בטווח רחב של ילדים ומתבגרים מבולבלים, הלומדים כיצד לבטוח, להיחשף, להתקשר רגשית אל אחרים ולהשיג את יעדיהם".
- Fern Cramer Azima, PhD, McGill University

"ציפורה שכטמן השיגה מה שרבים מנסים לעשות אך רק מעטים מצליחים בו. היא כתבה טקסט חובה לקריאה, מבוסס היטב ומעשי מאוד, על ייעוץ קבוצתי ופסיכותרפיה לילדים ומתבגרים. הקורא הצולל אל תוך עמודים אלה יועשר במידע מתאים ומועיל! ספר זה מכרה זהב של תיאוריה, מחקר ויישום".
- Samuel T.Gladding, PhD, Wake Forest University

"בטקסט זה, שכטמן משרטטת בקפידה, צעד אחר צעד, את תהליך פיתוח הקבוצה לאורך השלבים השונים, תוך הצגת כלים מתאימים לגי להמטופלים שמטרתם לעודד את מערובותם של חברי הקבוצה בפעילות התורמת לריפוי. המחקר שלה, שפורסם בכתבי העת החשובים על ייעוץ קבוצתי, טיפול ודינמיקה קבוצתית הוכיח כי המודל שלה שתואר בטקסט זה הוא יעיל מאוד ומותאם היטב לסביבת בית הספר. הטקסט הוא תוספת חשובה לייעוץ הקבוצתי ולספרות הפסיכותרפיה הקבוצתית לילדים החל מגיל תשע ועד גיל ההתבגרות".
- George M. Gazda, EdD, The University of Georgia
ייעוץ וטיפול קבוצתי בילדים ומתבגרים-תיאוריה,מחקר וטיפול/ציפורה שכטמן
מחיר: 129.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

להתגבר על פוביה מבעלי חיים וחרקים/מרטין מ. אנתוני, רנדי א.מקקייב
מעורבות משפחתית בטיפול בסכיזופרניה-מודלים , כישורים חיוניים ותהליך/ה.מארלי
טיפול משולב למבוגרים עם ADHD/ארי טקמן
כיצד לעזור לילדך להתגבר על הפרעות אכילה/טיצ'מן,שוורץ,גורדיק,קויל
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.