יריד פסיכולוגיה עברית

עוצמה מול כוח / דיוויד הוקינס

מחיר: 88.00 ₪

המוצר אזל

המוכר: פראג הוצאה לאור
טלפון: 04-6373818 (רותם גלר / אילן לוי)
דמי טיפול ומשלוח: 10 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
משלוח חינם בהזמנה מעל 150 ₪ מפראג הוצאה לאור
אופן משלוח: בדואר רשום
זמן אספקה: עד 10 ימי עסקים
עוצמה מול כוח / דיוויד הוקינס

עוצמה מול כוח / דיוויד הוקינס

הקינסיולוגיה - השיטה המאבחנת את תגובת השרירים לגירויים חומריים, רגשיים ושכליים - נחקרת באופן מדעי מזה שלושה עשורים, ומשמשת מטפלים רבים בכל העולם. ד"ר הוקינס לקח אותה צעד קדימה, ופיתח ממנה דרך לכייל את רמתם של כל סוגי הרגשות וההתנהגויות האנושיות באופן מוחלט. ספר זה מציג דרך מאתגרת למדוד את רמות התודעה האנושית, תוך בחינת שדות האנרגיה השולטים בה.

הוקינס מציג דרך למדידת רמות התודעה האנושית, על פי סולם ערכים מכויל בטווח של 1 עד 1,000.

הטווח שבין 1 ל-600 מייצג את גבולות החוויה האנושית של מרבית בני האדם, ואילו הטווח שבין 600 ל-1000 הוא תחום ההתפתחות הבלתי רגילה של מצבי התודעה והרוח הגבוהים ביותר המאפיין חכמים גדולים ואנשים מוארים. ברמות הנמוכות שמתחת ל- 200 נכללות איכויות שליליות והישרדותיות והן מאפיינות אנשים שפוגעים בעצמם ובחברה, אנשים חסרי מוסר וכוח חיים. ברמות הגבוהות נמצא את ליאונרדו דה וינצ'י, בודהה וישו.

הספר מעורר הרהורים פילוסופיים עמוקים, וניתן להפיק ממנו תועלות מעשיות רבות, הן למי שמטפל בשיטה או מטופל בה והן לכל מי שמתעניין במצב האדם בעולמנו. הוא מתייחס לאינספור מצבים רגשיים, לפוטנציאלים האינטלקטואליים והיצירתיים שלנו, לנושאים סוציולוגיים ופוליטיים ולנושאים של צדק ומוסר אבסולוטיים, ומעורר תובנות מעמיקות.

ד"ר דיוויד הוקינס עוסק בפסיכיאטריה מאז שנת 1952, ומתמחה בחולים עם צרכים מיוחדים. הוא חבר לכל החיים באגודת הפסיכיאטרים האמריקאית, פרסם מאמרים מדעיים רבים וקלטות וידיאו בהן הוא מסביר את רעיונותיו. הרקע המגוון שלו כחוקר וכמורה, מפורט במדריך Who’s Who in America. ספרו עוצמה מול כוח זיכה אותו בתואר אצולה מבית המלוכה הדני.

 

כריכה רכה, 312 עמודים

 

לקריאת פרק מהספר: http://www.prag.co.il/pdf/chapters/ozma-3.pdf

עוצמה מול כוח / דיוויד הוקינס
מחיר: 88.00 ₪

המוצר אזל

Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.