יריד פסיכולוגיה עברית

ספר הגן/ד"ר רונית פלוטניק,מירה אשל

מחיר קטלוגי: 89.00 ₪
מחיר: 75.00 ₪

לחצו להזמנה

המוכר: מכללון - סמינר הקיבוצים
טלפון: 03-6990354, 052-6866377 (מכללון)
דמי טיפול ומשלוח: 23 ₪ (לכל כמות של מוצרים בהזמנה)
אופן משלוח: לנקודת מסירה או עד הבית בתוספת תשלום
זמן אספקה: עד 14 ימי עסקים
ספר הגן/ד"ר רונית פלוטניק,מירה אשל

ספר הגן/ד"ר רונית פלוטניק,מירה אשל

יום שיגרתי בגן,הגננת מברכת בבוקר טוב את בני החמש ששועטים לתוך הגן. אירוע החוזר על עצמו מדי בוקר ולמתבונן הוא נראה כפשוטו. אולם כל מפגש של הגננת על ילד, מכוון או אקראי , כולל בחובו את הדרך בה גדלה אותה הגננת אצל הוריה, את חוויותיה כילדה בגן ואת הוריה של הילד,על חוויותיהם ותרבותם.

גן הילדים איננו רק גננת וקבוצת ילדים בני חמש. גן הילדים מתחיל מיום הלידה ומהווה מרכיב אחד במערכת חינוכית שלמה של הסביבה הפיזית והאנושית שלה: הגננת, ילדי הגן, הורי הילדים, הישוב והמדינה. כולם מושפעים, משפיעים ויוצרים את עולמו של הילד.

"ספר הגן" מתאר במילים בהירות ובדוגמאות רבות את מלאכת אמנות החינוך שנשזרת מידע תאורטי ומעשי של כל המרכיבים הפיזיים והאנושיים המעורבים במעשה החינוכי. זהו ניסיון יוצא דופן לראות את הילד,מיום הוולדו , כחלק מעולם שלם של ילדים והורים,משפחה מבוגרים וחברים, קהילה וסביבה פיזית שמהווים בשבילו את תוכנית הלימודים בגן הילדים.

הספר שלפניכם מציג באופן מקיף ומגובש את הגישה הקיבוצית לחינוך בגיל הרך, מלידה ועד המעבר לבית הספר כולל סוגיות כמו התמודדות עם תוקפנות, התייחסות למוות, ילדים עם קשיי קשר וריכוז, ילדים עם צרכים מיוחדים,תאומים בגן ועוד. אף שהספר מתאר את מערכת הגיל הרך בקיבוץ, גישתו נשענת על עקרונות אוניברסליים (התפתחותיים, אקולוגיים, ומערכתיים) והיא ניתנת ליישום בכל מערכת חינוכית לגיל הרך-בין שהיא ממוקמת במושב,ביישוב קהילתי,בעיר או אפילו מחוץ לארץ.

ספר הגן/ד"ר רונית פלוטניק,מירה אשל
מחיר קטלוגי: 89.00 ₪
מחיר: 75.00 ₪

לחצו להזמנה


עוד אצל מכללון - סמינר הקיבוצים

דוסו -סט 5 בובות (כולל בובת דוסו)
דוסו-דיסק
קישורים-טיפול בילדים עם בעיות תקשורת/ד"ר סוזן לוינגר
נפש ערומה/מסע מדע-אישי אל נפש האדם-עדה למפרט
Powered by w3.css

×Avatar
זכור אותי
שכחת את הסיסמא? הקלידו אימייל ולחצו כאן
הסיסמא תשלח לתיבת הדוא"ל שלך.