לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
אלונה שושני

אלונה שושני

אלונה שושני

עובדת סוציאלית קלינית

עובדת סוציאלית מאומתת
מספר רישום בפנקס העו"סים: 35108

אודות אלונה שושני בקצרה:

עו״ס קלינית עם התמחות בטראומה. מטפלת בירושלים ובמושב נחושה (עמק האלה - גיאוגרפית בין בית שמש לקריית גת). מטפלת אינטגרטיבית עם אורינטצייה דינאמית.  יש לי נסיון רב בבריאות הנפש, פוסט טראומה, דכאון, שכול, שליטה...

פניה אל אלונה שושני

אלונה שושני השיבה ל 75% מהפניות (על פי משוב מ-3 פונים לפחות)

אלונה שושני עוסקת בהדרכת הורים, הנחיית קבוצות, טיפול באמצעות EMDR, טיפול בחשיפה ממושכת (PE), טיפול דיאדי, טיפול זוגי, טיפול משפחתי, טיפול נפשי, טיפול פסיכו-דינאמי, טיפול פסיכולוגי, טיפול קבוצתי, ייעוץ, ייעוץ ופיתוח ארגוני, ייעוץ תעסוקתי, מיון הערכה וברירת עובדים, קשיבות (Mindfulness) ושיקום.

מטפלת בגיל השלישי, מבוגרים, מתבגרים ונוער. בהתמודדות עם אירועים רפואיים (טיפול, השתלה, ניתוח...), דיכאון והפרעות מצב רוח, הפרעות אישיות, הפרעות אכילה, הפרעות נפש, הריון ולידה, התמכרויות, חרדה, טיפולי פוריות, אימוץ ופונדקאות, יחסי הורים-ילדים, מחלות גוף, משברי חיים (גירושים, אסון..), פוביות (פחדים), פוסט טראומה, קשיים בהתארגנות, קשיים בזוגיות, קשיים במיומניות חברתיות וקשיים במיניות.

דוברת אנגלית, עברית ורוסית.
טיפול גיי-פרנדלי
מרצים בפסיכולוגיה, פסיכותרפיה, הורות ועוד
ספק מאושר משרד הבטחון
פנויה לקבלת מטופלים חדשים
קליניקה נגישה לאנשים עם מוגבלויות

אלונה שושני חברה באיגודים המקצועיים:

אודות אלונה שושני

עו״ס קלינית עם התמחות בטראומה. מטפלת בירושלים ובמושב נחושה (עמק האלה - גיאוגרפית בין בית שמש לקריית גת). מטפלת אינטגרטיבית עם אורינטצייה דינאמית. 

יש לי נסיון רב בבריאות הנפש, פוסט טראומה, דכאון, שכול, שליטה בכעסים, טיפול זוגי, הדרכות הורים, יוצאים בשאלה,חוזרים בתשובה, מצבי הרס/עבריינות, עבודה עם כוחות הבטחון, אימוץ ועוד.

שלום, שמי אלונה, נשואה ואם ל4. כיום מתגוררת במושב נחושה בעמק האלה ובעלת קליניקה במושב נחושה ובירושלים. 
בשנת 2003 עברתי לארה״ב לתקופה של 7 שנים שבהן סיימתי תואר ראשון בפסיכולוגיה ולימודי יהדות מאוניברסיטת CCNY, ותואר שני בפסיכולוגיה בהתמחות בריאות הנפש בברוקלין קולג׳. בארץ למדתי תואר נוסף בעבודה סוציאלית קלינית עם התמחות בטראומה באוניברסיטה העברית. כיום לומדת פסיכותרפיה פסיכודינמית בחברה הפסיכואנליטית בישראל.
אני מטפלת בעיקר במבוגרים באופן פרטני או זוגי וכמו כן מספקת הדרכות הורים וטיפולים דיאדיים. 
אני חווה את עצמי כאדם אופטימי, שיודע להיות שם ברגעים הקשים והמשבריים, וככזו שמאפשרת צמיחה ותובנה.  אני מרגישה זכות גדולה בכך שמטופליי מאפשרים לי פעם אחר פעם לחוות עמם את חייהם, עברם, השקפת עולמם, ואת הזכות להיות להם לעזר לחקור את עצמם ולהטיב את חייהם. 
אני מאמינה כי בטיפול המטופל הוא המומחה ועל כן תחושותיו חשובות ביותר. על כן חשוב לי כי בטיפול תהיה אווירה נוחה, מכילה, אמפתית, שתהיה כימיה עם המטפלת, ושמהמפגש הראשון המטופל יצא עם תובנות והכרה מעמיקה יותר (ולו במקצת) ממה שהוא הגיע איתה. 
יש לי נסיון רב עם מגוון קשיים כגון התמודדויות עם משברי חיים, טראומות, טיפול בפוסט טראומה (שמקורה בהקשר מיני/ התעללות/אלימות/צבא/טרור/אחר), התקפי זעם, דכאון, חרדות, בריאות הנפש (הן מול מתמודדים עם המחלה והן עם תמיכה לבני משפחה של מתמודדים), חרדים היוצאים בשאלה, חוזרים בתשובה, בעיות זוגיות, הדרכות הורים, טיפול לפני גירושין או ליווי תוך כדי (על מנת שההליך יעשה בצורה הטובה והנכונה ביותר הן לזוג והן לילדים), טיפול והדרכה בתהליכי אימוץ או לאחר אימוץ ועוד.
 מאמינה מאוד בכלי הטיפולי ומזמינה אותך לצאת איתי למסע מרתק ומרפא לגילוי עצמי שבמהלכו ובסופו מתאפשרת הכרות מעמיקה יותר עם העצמי ובכך מתאפשרת הקבלה, ההחלמה והשינוי לטובה. 

 

 

לפרטים נוספים ניתן ליצור קשר בטלפון מספר 053-2835383

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של אלונה שושני, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי אלונה שושני ובאחריותו/ה.