לוגו פסיכולוגיה עברית

×Avatar
אני מסכימ.ה להצטרף לרשימת התפוצה לקבלת עדכונים ומידע שיווקי
זכור אותי
עמרי גילן

עמרי גילן

עמרי גילן

פסיכולוג קליני-מדריך

פסיכולוג מאומת
מספר רישיון: 27-119360

שמי עמרי גילן, פסיכולוג קליני-מדריך העוסק בטיפול במבוגרים, מתבגרים וילדים והוריהם. כיום אני עובד בקליניקה פרטית במרכז ברלין, מקבל בשפות עברית ואנגלית. לצד העבודה בקליניקה, בשנים האחרונות הקמתי וניהלתי במשותף... קראו אודותיי בהרחבה...


פניה אל עמרי גילן

דובר עברית.

אודות עמרי גילן

שמי עמרי גילן, פסיכולוג קליני-מדריך העוסק בטיפול במבוגרים, מתבגרים וילדים והוריהם.

כיום אני עובד בקליניקה פרטית במרכז ברלין, מקבל בשפות עברית ואנגלית.

לצד העבודה בקליניקה, בשנים האחרונות הקמתי וניהלתי במשותף עם קולגות יחידה פרטית לטיפול אינטנסיבי. לפני כן שימשתי פסיכולוג אחראי מחלקה במרכז לבריאות הנפש באר-יעקב. כמו כן הייתי חבר בבתפס"ן - תחנה פסיכואנליטית לטיפול בנוער נושר ועבדתי כפסיכולוג ורכז טיפולי בגן תקשורת לילדים שאובחנו על הרצף האוטיסטי וכפסיכולוג בפנימייה שיקומית לנוער בסיכון. 

אני עוסק בטיפול ובייעוץ באוריינטציה פסיכואנליטית המוצע למי שנתקל.ה בצורה כזאת או אחרת במועקות או במשברים, במשהו שלא עובד עבורה.ו, או שהפסיק לעבוד זה מכבר; למי שסובל מקשיים למצוא נקודות אחיזה ועניין בחייו; לילדים ולמתבגרים המתקשים בחיבור לסביבתם, בתחום הלימודי והאינטלקטואלי, בקשרים החברתיים או המשפחתיים; או לאלה שהגוף נושא את סבלן.ם. 

סימפטומים כמו חרדה, דיכאון, טראומה, חוסר כיוון בחיי האהבה או בחיים המקצועיים, היעדר כוחות וחוסר תחושת ממשות הם אופייניים לתקופתנו. הדיבור של כל אחד ואחת בטיפול מאפשר למצוא דרכים הנשענות על מה שמניע, מרכיב, מאפיין אותו או אותה באופן אישי וייחודי. בהתאם לכך, מסגרת הטיפול, אורכו ומטרותיו יותאמו באופן אישי לפי צרכי המטופל.ת. 

לפניות: טלפון 49-159-0637-4939+ / ווטסאפ 0528-674610

הפרטים המובאים בכרטיס האישי של עמרי גילן, ובכללם פרטים בדבר התואר האקדמי וההכשרה המקצועית נוסחו על ידי עמרי גילן ובאחריותו/ה.